Nem az a kérdés, hogy lesz-e, hanem az, hogy mikor. A PS4K (vagy PS4.5) létezése gyakorlatilag biztosra vehető, és az is elég valószínűnek tűnik, hogy a Microsoft is készül valamire. A minap újabb pletykákat hallottunk a felturbózott PS4-gyel kapcsolatban, a Giant Bomb szellőztette meg többek között azt is, hogy a konzol NEO kódnéven fut a Sonynál.
A blog szerint jóformán minden fronton erősödik a PS4, így a CPU, a GPU és a memória is frissül majd a burkolat alatt. A 8 darab Jaguar processzormag immár 2,1 GHz-en ketyeg, nem pedig 1,6 GHz-en, a GPU pedig a GCN architektúra továbbfejlesztett változatát használja, és kétszer annyi, 36 számítási egységet vonultat fel 911 MHz-es órajel mellett. A 8 GB GDDR5 memória sávszélessége is jócskán nőni fog állítólag, 176 GB/s-ról 218 GB/s-ra.
A PS4K-val és úgy általában a fejlesztett hardverű konzolokkal szemben az a legnagyobb félelem a játékosok részéről, hogy a felturbózott gépek exkluzív címeket kapnak, amiből a korábbi modellek vásárlói kimaradnak majd. Ez azonban valójában senkinek sem érdeke, és a pletykák szerint a Sony nem is engedi, hogy ez megtörténhessen.
A jövőben kétfajta játék készülhet a PS4-hez, az egyik típus gond nélkül elfut bármelyik modellen, míg a másik képes arra, hogy kihasználja a NEO képességeit - a hírek szerint ilyen lesz az új God of War is. Ennek megfelelően 2016 októberétől a játékokat két különböző üzemmóddal vértezik majd fel, lesz "alap" és "NEO" mód is, NEO-exkluzív fejlesztéssel viszont nem találkozhatunk, sőt a játékosokat a PlayStation Networkön sem szeparálhatják majd a fejlesztők. (A régebbi játékok ugyanakkor kaphatnak NEO módot egy patch formájában.)
A Giant Bomb is megerősítette továbbá, hogy a PS4K nem fogja leváltani a mezei PS4-et, és a két konzol párhuzamosan él majd egymás mellett, és leszögezte, hogy az októberi határidő nem feltétlenül azt jelenti, hogy akkortájt érkezik az új modell.
Biztos? .....Ps4 Uncharted 4 :)
A frissített konzol elsősorban a magasabb felbontás miatt kell.
Arra mondjuk kíváncsi lennék, hogy a playstation vr-al elboldogul-e a "régi" ps4.
Hogy hogynem szinte azonos megjelenési dátumuk van.
nem
Az árba nem nyúl bele, de QA az van. Pl a Minecraft PS4-es portját többször is visszadobta a Sony mielőtt kiadták.
A játékokat nem azért árulják egységes áron, mert ebbe bárki kívülálló beleszólna. Egyszerűen minden kiadónál dolgoznak közgazdászok, akik szépen kiszámolják, hogy milyen áron lehet a bevételt maximalizálni.
Értem, hogy nem lesznek exkluzív címek, de ahogy a PC-felhasználókat, úgy a Playstation-tulajokat is megosztja majd az egyik gépen fejlettebb, míg a másikon fejletlenebb játék. Ezzel maximum az ellentétek nagyságát csökkentik, de a játékostábor akkor is töredezettebb lesz. :(
Ha meg még egyszer meglépik, akkor az első sorozatot már egész biztos semmilyen szinten nem fogják támogatni. Annyival gyengébb lenne a harmadik variánsnál, hogy egyszerűen nem futna el rajta ugyanaz a játék. Akkor már 70%-kal erősebb CPU-ról és négyszer erősebb GPU-ról beszélünk, ha ugyanakkora lesz a különbség a második revízióhoz képest. Akár még több is.
Ha meg minden hardverfrissítésnél konzolt is cserélsz, miben más az, mint 3-4 évente generációváltás normális visszafelé kompatibilitással. Ezzel sokkal közelebb állnak a konzolgeneráció élettartamának megfelezéséhez, mint kitolásához.
Ugyan már, mind tudjuk, hogy az is DLC lesz.
Amit itt írnak annak semmi értelme, mert így sem tudna 4k-ba futtatni AAA címet a gép, videoplaybackhez meg felesleges pénzkidobás ennyire átfésülni a hardvereket. Azért én az első hivatalos infókra leszek kíváncsi, addig meg a fanboyok éljék bele magukat, hogy a sony bebaszcsizik egy 980GTX-et minden ps-be, valószínű...
Konzolra csak úgy lehet kiadni játékot ha megfelel a Sony kritériumainak. Simán mondhatnak nemet bármire és akkor a kiadó baszhatja.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.