A visszafelé kompatibilitásnak hála mától Xbox One-on játszhatóvá vált az Xbox 360-as Red Dead Redemption. A játék kicsivel nagyobb lett, így közel 7 gigát kell letölteni még akkor is, ha a lemezes változattal rendelkezünk. A multiplayer és kooperatív DLC-k egyébként ingyen elérhetőek, egyedül a nagyobb volumenű Undead Nightmare kiegészítőért kell fizetni.
A Digital Foundry - a többi visszafelé kompatibilitást támogató játékhoz hasonlóan - a Red Dead Redemptiont is letesztelte és megnézte, hogy hogyan fut Xbox One-on. Szerencsére a tapasztalataik pozitívak: a játék az Xbox 360-as változattal ellentétben stabilan tartja a 30 fps-t, így teljesítményben egy javított változatot élvezhetünk.
Maradjon a jól bevált kontroller és inkább a játékmenetet mélyítsék és bővítsék, az csak egy plusz legyen hogy vr lehet játszani, de ne ez legyen a játék fő atrakciója.
Nem hiszem, hogy személyeskedni kellene. Főleg ok nélkül. Enélkül is elmondhatod a véleményed.
"Kamera: PS2-es Eye Toy-ról hallottál, ami már akkor megjelent mikor az XBOX még a kanyarban sem volt?"
Ezért is írtam, hogy 2 generáció óta nem csinált semmit a Sony. Ráadásul ezt a "webkamerát" összehasonlítani a Kinectel erős túlzás.
"Move: Kinect: 2010 november 4, Move: 2010 szeptember 15 - senki nem másolt senkit, hanem egyszerre gondolták, hogy csinálnak valami mozgásérzékelős cuccot,"
A Kinectet Project Natal-ként bejelentették már 2009-ben. Ráadásul a move leginkább a wii-t nyúlta.
A többivel nagyjából egyet értek és már a stílus is egész emberi a vége felé.
Kezdjük ezzel a sötét paraszttal itt.
Kamera: PS2-es Eye Toy-ról hallottál, ami már akkor megjelent mikor az XBOX még a kanyarban sem volt?
Move: Kinect: 2010 november 4, Move: 2010 szeptember 15 - senki nem másolt senkit, hanem egyszerre gondolták, hogy csinálnak valami mozgásérzékelős cuccot, a Move maximum saját magát, az Eye toy-t másolta. (Ha meg valaki azt hiszi, hogy a Sony azután kezdett a Move fejlesztésébe, hogy egyáltalán a Kinectet bejelentették az inkább maradjon csendbe, mert 15 évesen fix, hogy nem látott még komoly céges termék fejlesztési ciklusát.)
Arra a marhaságra, hogy átírták, meg hogy a játékok "rosszabbul" futnak One-on:
Már mikor megjelent a visszafele kompatibilitás, akkor az "újságírók" is néztek kifele a fejükből, hogy ez miért fut kicsit érdekesen, nos mikor maguk azok a "szakemberek", akiknek értenie kéne hozzá, ha már erről írnak, rohadt fogalmatlanok, akkor az egyszeri kommentelőtől végkép semmi jó nem várható.
Segítek: szoftverből oldják meg, ez egy emuláció. Olyan mint mikor a pc-n C64-es játékkal játszol. És ha legalább egy Chip-8-as emulációs programot írt volna legalább minden "zseni" itt, akkor tudná, hogy maga az emulált rendszer nagyobb erőforrást igényel, mint az eredeti, vagyis a pc-den a C64-es emulátor többet zabál, mint maga a C64 gép. És a Sony azért nem csinálja meg, mert képtelenség a PS4-en a PS3-at emulálni. Az a Sony, ami itt pár hülye szerint nem merész, mind a PS3-nál, majd onnan a PS4-re komoly technológiai váltást vitt végbe. PS3-at emuláló pc-s program a legkomolyabb felső kategóriás gamer pc-n nem tudna többet produkálni 1 fps-nél, ha egyáltalán valaki beleölné azt a mérhetetlen időt és energiát, amit ez igényel, a teljes PS3-as architektúrát szoftverből kellene megoldani, ahhoz meg eszméletlen hardver igény társul. Az Xbox 360 és One között nincs akkora technológiai szakadék, mint a PS3 és PS4 között, ezért lehetséges emulátort írni, ami látjuk még így is bizonyos játékoknál igen komolyan megizzad, és néha rosszabbul fut, mint az eredeti rendszeren, pedig a One ugye mennyivel erősebb gép.
Vagy tudom ajánlani a PS2-es pc emulátorokat, amik a mai napig nincsenek kiforrva, nagy fps dropot tudnak produkálni, pedig ugye, egy mai, akár középkategóriás pc is sokkal erősebb, mégis az a technológiai különbség erőforrás igényt teremt.
Ezért nem lesz, nem hogy PS4-en, de az elkövetkező 20 évben még pc-n sem,PS3 emulátor.
Egy szó mint száz, magát a gépet fikáztam vágod? Már amikor kijött ez a konzolgeneráció is gyenge volt, és csak egyre nevetségesebb, nem hiába akarnak erősebb verziót kiadni :)
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.