Az E3 után nagy visszhangja volt a Prey (újra)bejelentésének, sokan nem tudták, hogy mire számítsanak: remake-re vagy folytatásra? Nos, egyikre sem. A játék rendezője, Raphael Colantonio most egy videóban magyarázza el, hogy pontosan mi fán terem az új Prey.
Az anyag a címén kívül nem sokban hasonlít az elődjére, az Arkane srácai teljese új ötletet hoznak tető alá. Az már biztos, hogy nem egyszerű horrorjátékkal van dolgunk - sokkal inkább egy pszichológiai thrillerrel, amely a főszereplő identitását járja körül. Colantonio kiemelte, hogy ne szimpla shooterként tekintsünk a játékra, elvégre az akció mellett egy kis RPG-réteget is kapunk.
Az idegenektől szerzett képességeket harc közben is bevethetjük, noha hagyományos fegyvereket is kézbe vehetünk, mint például a sörétes puska. A Prey nagyobbrészt egy űrállomáson játszódik, ahol tudósok dolgoznak - tőlünk szerezhetünk olyan szerkentyűket, amiket nem csak lövöldözés közben használhatunk.
A játék 2017-ben érkezik PC-re, Xbox One-ra és PS4-re.
azt jutott még eszembe, hogy iszonyatosan ellenszenvesek voltak a karakterek ( főszereplő és az npc-k egyaránt ) és már önmagában ez is elég lett volna, de sajnos nem volt ...
Az egyetlen üdítő, pozitív oldala a vertikális és változó pályadesign na meg a portálok használata, mint játékelem, de azért tegyük hozzá egyik sem saját ötlet volt és szerintem rosszul is használták ki.
Szóval NE legyen semmilyen téren olyan, mint az első, én azt szeretném kérni !
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.