1,271 milliárd dolláros árbevétellel és 440 millió dolláros nyereséggel zárta az Electronic Arts az áprilistól június végéig tartó negyedévét, ami szerény változás a tavalyi év hasonló időszakához képest: akkor 1,203 milliárd dolláros forgalmat és 442 millió dolláros nyereséget könyvelhetett el a cég.
Érdekesség, hogy Andrew Wilson vezérigazgató még most is felemlegette a Battlefield: Hardline tavalyi szereplését, ezzel szemben az elmúlt negyedév nagyágyúja, a Mirror's Edge: Catalyst teljes mértékben kimaradt a vállalat közleményéből. Valószínűleg nem véletlenül.
A teljes forgalomból egyébként 689 millió dollárt tettek ki a digitális eladások, a FIFA 16 Ultimate Team módja és a Star Wars: Galaxy of Heroes is jól teljesített ezen fronton.
Az EA több érdekes kommentárt is megejtett a jövőbeli tervei kapcsán.
Elhintette például, hogy a Pokémon Go sikere után elképzelhető, ők is rárepülnek a kiterjesztett valóságra, a virtuális valóság mellett pedig láthatóan elkötelezték magukat: több projektet is fejlesztenek a PlayStation VR-ra, és azért csak arra, mert az relatíve olcsó, így "ideális" ahhoz, hogy elérjék a célközönségüket.
Újra megemlítette, hogy szeretne egy mindent átfogó digitális platformot, amibe a játékosok eszköztől függetlenül bedrótozhatnák a játékaikat.
Az idei év legfőbb sikervárományosai pedig egyértelműen a Battlefield 1 és a Titanall 2: előbbiből 15, utóbbiból 9-10 millió példányt szeretne majd elpasszolni a cég a következő évben. A becslések alapjául a korábbi részek eladásai szolgáltak, és egyértelműnek tűnik, hogy az EA egyáltalán nem tart attól, hogy egy hét különbséggel jelenik meg a két játék.
Másfelől, a parkour nélkül lehetett volna izgalmas története ( de nem volt ), lehetett volna jó az akció ( nem volt ), nyílt világ ( nem ), lövöldözés ( nem ), verekedés ( nem ) és a sógorom kölyke aki nem mellesleg "villám-villám-köröket-ver-rám" típusú srác, de 7.5 óra alatt tolta ki akkor ez kb. 4-5 óra valós játékidő. Olyan "masszív" multi nélkül, mint ami a BF / COD egyéb játékokban van, ennyiért adni viszont pofátlanság, szóval nem, nem jött be... :( Nem kell fanboykodni, egyiket sem szeretem és egyikkel sem játszom, főleg RPG mániás vagyok ( és néha akció )...
Harmadrészt a véleménynek nem pont az a lényege, hogy valami tetszik vagy sem ? Ha én fizettem érte, játszottam vele és rossznak tartom, az is egy vélemény, még akkor is ha Neked speciel nem tetszik. Erről szól az egész történet. De miért is vagy sértődött azért mert valakinek nem tetszik az ami neked igen ? Én se szimpatizálok a melegekkel például, de nem járok "pridera-buzil-dobálni", ezt hívják toleranciának...
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.