Kizárólag az "elkötelezett játékosokat" célozza meg a Facebook a frissen bejelentett platformjával. A cég az engine-jéről elhíresült Unityvel közösen rakja össze a szolgáltatást, amely leginkább a Steam konkurenciájának tűnik.
A Facebook számára nem idegenek a játékok, az Oculus is az ő tulajdona. Az oldalnak 650 millió olyan felhasználója van, aki minden hónapban játszik rajta valamivel - tavaly ez a szám még csak 450 millió volt. Mindez hatalmas üzlet: 2010 óta az oldal 8 milliárd dollárt fizetett ki a fejlesztőknek. Nyilvánvaló, hogy valamit kezdeni kell a játékosbázissal, és a fenti kooperáció alapján úgy tűnik, hamarosan komolyabb videojátékokkal is nyomulhatunk egy dedikált kliensen keresztül.
A cég még májusban jelentette be a Facebook Games Arcade-et (lásd a fenti videót), s minden jel szerint ebből növi ki magát a friss "New Facebook PC Gaming Platform". A pontos részletek még nem ismertek, annyi bizonyos, hogy a programban nem lesz látható a facebookos hírfolyamunk, illetve a casual címeket is elfelejthetjük (azok maradnak az oldalon belül), helyettük a hardcore címeket erőltetik, mint a Steamen és konzolokon.
Mától néhány fejlesztő már tesztelheti a platform alfaverzióját, később még többen csatlakozhatnak hozzá. Ha a szakmában dolgozol, itt jelentkezhetsz rá augusztus 31-ig.
Amit ők videojátéknak neveznek az (finoman szólva) semmit se ér. Olyan komoly címeik meg mint pl az UC, Forza v a DOOM soha nem lesznek. Ez megint akkora bukta lesz mint a mail címes húzásuk azt se használta senki.
AAA címeken szocializálódott játékosok hozzá se fognak nyúlni ehhez az izéhez.
Körte és alma esete. Mint ebben a videóban: https://www.youtube.com/watch?v=i08CVkBxvBM
Ebben is arról beszél, hogy több nő játszik játékot. És aztán hamisan levonja a következtetést, hogy a szemét Sony és MS a konzoljait miért nem reklámozza ezen nőknek, hisz így egy hatalmas piactól esnek el.
Statisztikailag helyes, a következtetés nem is lehetne hibásabb.
Ha azt nézzük, igen játékos mind két réteg, játékosnak hívhatjuk azt, aki Candy Crush-sal játszik, és azt is, aki CoD-dal. A különbséget meg már nem is kell magyarázni. Olyan az, hogy a "minden evő" és vegetáriánus is eszik ételt, csak ugye a vegának nem fogod reklámozni/tukmálni a sült oldalast. Aki a Facebook-on játszik, az alapvetően azon az oldalon van, kvázi az neki az internet, a Facebook lett a modern kor Passziánsza az irodában. Ennyi. Lehet ott gyönyörű számokat írni, hogy x csillió-trillió játékos van, csak ők ott akarnak játszani, és bent az irodában. Aki BF-el akar játszani, az meg már azzal játszik.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.