Bár augusztus közepén az EA Studios fejese, Patrick Söderlund úgy nyilatkozott, hogy már az Electronic Arts is kacsintgat a korábbi címek leporolása felé, most mégis lehet, hogy ebből nem lesz semmi.
Az EA Sports zászlóvívője, az EA egy másik alelnöke, Peter Moore ugyanis azt találta mondani az IGN-nek adott interjúban, hogy ők inkább a jövőbe tekintenek és nem tervezik, hogy korábbi játékaikat remastereljék.
Mindez a Mass Effect-sorozat kapcsán merült fel, amire Moore elmondta, nyilván megtehetnék, hogy könnyen és gyorsan keressenek pénzt, hiszen rengetegen szeretnének játszani a feljavított változatokkal. Éppen ezért rengeteg alkalommal kapja meg ugyanezt a kérdést, de ahogy ő fogalmaz, ez akkor sem fog megtörténni. Véleménye szerint azért nem, mert ők nem a múltban élnek, hanem a jövőbe tekintenek. Példaként hozta fel a Mass Effect következő részét, az Andromedát, amiről elárulta, a teljes BioWare-t lefoglalja jelenleg a fejlesztés.
Moore egyébként úgy véli, ez más csapatokra is igaz, így más se tudná bevállalni egy esetleges remaster-kiadás elkészítését.
A purgatórium nagyon jó börtön volt az me2-ben.
Amúgy az me3 azért nem sikerült jóra, mert eltörölte a korábbi döntéseink nagy részét. Pl ha az me1-ben kinyírtuk a rekni királynőt, úgy a 3-ba hoztak helyette egy másikat.
Ariát én sem szívleltem, egészen addig amíg az árnybrókert el nem kaptuk együtt a DLC-ben, onnantól nálam nagy respektje volt, mivel ő lett az árnybróker, egyébként pedig nagy pszichotikus hatalma van, ami játék közben nem jön ki, kicsit olyan mint Samara, hogy jóval nagyobb hatalmú, mint amit játszani enged nekünk belőle a game. A 3. részben nem elég jó a csapat viszont. Pl. Jack, Samara, a drell orgyilkos nagyon kellene, nagyon szeretnék ilyen extrém erejű figurákat, de egyik sem csatlakozik, és akkor Garrussal meg a félszemű zsoldossal tolom végig jóformán az egészet. Ez szerintem nagy hiba. A legnagyobb gebasznál dukálna egy Bosszúállók osztag, de csak a második vonal csatlakozik.
Amiket említettél pont nem adja vissza a világvége, mind meghalunk, mindenki essen pánikba hangulatot. Engem pont a Citadel steril laborfolyosói, a diszkóban iszogató, nyugiban üldögélők beszélgetők világa zökkentett ki végérvényesen... A dokkban a menekült tábor pedig egy rossz vicc. Az orvosi részlegről ne is beszéljünk...
Vannak jó pillanatai a játéknak, az Asari világ ( a játék csúcspontja, onnan már inkább csak lejtmenet ), Tuchanka és a végén a Föld visszahoz valamit az addigra teljesen elkedvetlenedettségből, de ezek is tipikus ME pályák és bármikor, bármelyik részben el lehetne sütni őket, annyira nincs egyediség bennük. Ezért van olyan érzésem, hogy a ME2 csapatépítős pályái a mai napig a kedvenceim, mert egyediek és nem ugyanazt az unalmas sablon képviselik, mint bármelyik másik a játékban... Arkangel 4 prezident ! :D
Amitől az egész játék tök hiteltelen az ahogy a karaktereit kezeli. Ott van például Aria, egy nyafogó ostoba kis picsa, úgy lőném fejbe a két testőrével a baromarcú fejével, hogy nyekkenni sem volna ideje. Egy senki Shepardhoz képest és nincs opció kinyírni! Miért köti meg a játék a kezem ? Hol az agyon szajkózott szabad akarat, az rpg, a következmények ? Lelövöm, bemasírozok a N7 kommandósokkal és kitakarítom a szemetet az Omegáról: ezentúl ez szövetségi helyőrség ! Ellenvetés ? Nincs, helyes... :))) Na ez badass! :D
Amúgy meg kapja be az ea és a bw is. 1-2 Steamen, harmadik csak origiben és szarakodjak bw-pontokkal... nyasgem! ;)
Egyszerűbb leszedni virágból complete edition azt hello.
Semmi új IP, semmi új jövőbe mutató, csak visszatekintő, remaster, reskin és társai. Nem bántásképp írom, engem nem zavar, van ebben a listában több is ami érdekel, csak akkora marketing bullshitet eregetnek már megint, hogy beriaszt a füstjelző... :)
Csak pénzlehúzásnak tartom az egész remaster témát.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.