A Game Informernek adott interjújában a Horizon: Zero Dawn rendezője, Mathijs de Jonge elhintette, hogy a csapat ugyan a PS4-exkluzív cím mellett egy másik játékon is dolgozott, de kénytelenek voltak elkaszálni, hogy csak a Horizonra koncentrálhassanak.
Az úriember elárulta, hogy a Guerillán belül egy-egy kisebb csapat két prototípust készített nagyjából hat hónapig. Az első a Horizon: Zero Dawn volt, a másik pedig egy be nem jelentett cím. A két játékot 30 ötlet közül választották ki, de a belsős visszajelzések alapján úgy döntöttek, mégis a Horizonra kell koncentrálniuk.
Ez egyáltalán nem ritka a játékfejlesztésben. A stúdió ügyvezetője, Hermen Hulst elismerte, hogy a Horizon: Zero Dawn még így is kockázatos, hiszen egy teljesen új címről van szó, ami gyökeresen eltér attól, amin a csapat korábban dolgozott.
Bizony, a Horizon egy nyitott világú akció-RPG, nem pedig egy lineáris FPS. Bár a Guerilla nem mondta, elképzelhető, hogy egy új Killzone-t töröltek, elvégre nagyon is időszerű lett volna egy folytatás: a sorozat legutolsó darabja, a Shadow Fall 2013 novemberében jelent meg.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.