A vámpírok alapvetően éjszakai lények, akik kerülik a feltűnést. Azonban nem egyszer sor kerül arra, hogy hősünknek meg kell védenie magát. A hivatalos PlayStation Blogon a Vampyr rendezője, Philippe Moreau elárulta, mi a teendő konfrontáció esetén.
A harci helyzeteket sebességünkkel és mozgékonyságunkkal ugyan elkerülhetjük, ha viszont úgy döntünk, nem futamodunk meg, egy sor harci képességet szerezhetünk és fejleszthetünk. Fegyverek is lesznek a játékban, akár közelharcra, akár távolsági harcra is berendezkedhetünk. Az ütésvágásokkal, lövöldözéssel feltölthetjük Jonathan Blood Gauge-képességét, amely lényegében egy erős vámpírtámadás. Például mágikus tüskékkel nyársalhatjuk fel az ellenséget, ám ezekkel a kunsztokkal csak tovább gyengítjük emberi oldalunkat.
A játék tartalmaz egy nemlineáris skillfát is, tele megszerezhető képességekkel. Lényegében két irányban fejlődhetünk, megmaradhatunk embernek, vagy beletörődhetünk vámpíréletünkbe.
A táplálkozás hatalmas XP-löketet ad, így könnyebben abszolválhatjuk a harci helyzeteket, de vannak árnyoldalai is. Fokozott veszélynek leszünk kitéve az utcákon, mindennek következményei lesznek a város lakosságának szemében.
A Vampyr valamikor 2017 folyamán érkezik PC-re, Xbox One-ra és PS4-re.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.