Október elején hivatalossá vált, hogy többévnyi halogatás után tényleg készül a Beyond Good & Evil új része. Ahogy az akkori bejelentésből kiderült, a játék nem azonnal kerül boltokba, hiszen még csak az előkészületek zajlanak - a hírek szerint 2018-ban jelenik meg, kizárólag Nintendo NX-re.
Ancel szerencsére a bejelentés után is csepegteti a látnivalókat és információkat. Ezúttal a saját Instagram-oldalára töltött fel egy karaktereket ábrázoló koncepciós rajzot, ami mellé egy kísérőszövegben elárulta, miért is készül 2008 óta az új felvonás.
A kép még a 2008-ban bejelentett változat karaktereit ábrázolja, és mint írta, az évek során rengeteg játszható prototípusuk volt, de minden esetben olyan komoly technikai problémákba ütköztek, amelyeket nem tudtak megoldani. A folytatás esetében minden, az első részből kimaradt elemet szerettek volna bemutatni, így például kaptunk volna űrutazást, hatalmas városokat és sok-sok felfedezést. A kiadó Ubisoft előtt pedig két lehetőség állt: vagy visszavesznek a tervekből, ezzel alaposan megvágva a játék által kínált lehetőségeket, vagy amíg a technológia nem engedi, mással foglalkozik Ancel csapata.
Végül utóbbi mellett tette le a voksát a francia kiadó, így született meg a Rayman Origins. Ancel azzal zárta mondandóját, hogy még mindig rengeteg a tennivalójuk, viszont a szükséges technológia végre megvan és minden rendelkezésükre áll.
Mindenki próbálja ezt szinvonalasítani. De ha az NX teszem azt kazettás lenne, akkor ez az elképzelés valóban megoldható lenne. (vagy akkor, ha a teljes játék felkerûl a HDD-re persze csak SSD)
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.