Tegnap újabb házon belüli rekordot állított fel a Steam, volt olyan pillanat, amikor több mint 14,3 millióan használták egyszerre a szolgáltatást - a legnépszerűbb játékok ez idő alatt a DOTA 2, a Counter-Strike: Global Offensive és a GTA V voltak. A Steam töretlenül erősödik, az 5 milliós álomhatárt 2012-ben, a 10 milliósat pedig 2015-ben sikerült átlépni.
A SteamSpy múlt héten adta ki az évzáró statisztikáját egyébként, ebből derült ki, hogy bár a Steamen egyre több a játék, az eladásokból származó bevétel már nem nőtt érdemben. Míg 2015-ben 2964 cím debütált az üzletben, 2016-ban 5245 (!), ehhez képest a bevétel stagnált, 3,3-3,6 milliárd dollár volt, míg az előző évben 3,5 milliárd dolláros forgalmat tudhatott maga mögött az áruház. (A számok a mikrotranzakciókat nem tartalmazzák.)
Itt hagyok csak egyet, hogy még keresni se kelljen.
https://www.youtube.com/watch?v=LS_aNrzJqKg
pl. lol, dota és hots közül a dota a legbonyolultabb, legstratégikusabb, de leszólják :D és én nem is a dotát szeretem de mégis meg kell védenem
a másik meg a cs, én egy darab skint nem vettem, és nincsenek gondjaim a hitbox-szal, simán élvezem a játékot, az ilyen "sz*r a hitbox" dolgokat a kezdő/hülye játékosok találják ki, akik nem értik a játék mechanikáját, vagy én nem tudom, de szerintem kell valami amin lehet sírni, ha éppen nincsenek csalók. Több mint 1k órával szerintem már kijelenthetek ilyesmit.
A Rocket League, a CS, a DOTA. Ezeknek a játékoknak az alapkoncepcióját vagy techdemóját 2 óra leforgása alatt össze lehet rakni ha értesz egy bizonyos szinten az egyik kész játékengine fejlesztői környezetéhez. Csak gondolj bele, hogy 2 kapu kell, ami érzékeli hogy belelökték a labdát, és van egy rocket leagued!
Innen már tényleg csak annyi a dolgod, hogy pályát, kocsit és fegyvert gyártasz hozzá, azt meg a community is tud pl. CS.
Azért zseniálisak, mert alapjánál fogva úgy lettek tervezve, hogy a fejlesztők ne kerüljenek miatta pénzügyi bajba vagy technikai illetve élvezetfaktori limitekbe ha úgy döntenek hogy bővítik. Vicces, mert a Valve-nak a CS az a biztosítása hogy kinnt van egy biztos jövedelmet hozó játéka a piacon amíg a half life-on évekig törik a fejüket. Szerinted miért jelent meg azóta 2 CS? Így lesz az a vége, hogy ezek a játékok a konkurensekkel összehasonlíthatatlanok, mert SEMMIT sem tudnak a legbiztosabb játékmechanikáikat leszámítva.
(nem leszólom a mobát, csak én nem értem ezt a felhajtást körülötte, pedig több mint 30éve játszom)
Szóval a Dota már a steames idők előtt is egy népszerű játék volt, és első volt azon játékok közt amire azt lehetett mondani, hogy esport. Ez a népszerűség pedig elég szépen kitart és csalogatja be az embereket a Valve rendszerébe.
De komolyan, arra jöttem rá, hogy ezek a címek ha megnézed, valami faék szinten állnak a sok skin mögött. A CS-nél én még árkádabb és leegyszerűsítettebb fps-el nem toltam, egyszerűen megmagyarázhatatlan, nem tudod megmondani hogy a faszba van a toplistán!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.