Ahogy azt sejteni lehetett, az Obsidian hivatalosan is megerősítette, hogy gőzerővel dolgozik a Pillars of Eternity folytatásán. A Pillars of Eternity 2: Deadfire a tervek szerint valamikor 2018-ban jelenik meg, PC mellett Macre és Linuxra. A csapat természetesen a pénzgyűjtés lehetőségét sem hagyja ki, így ezúttal a Figen igyekeznek 1,1 millió dollárt összekalapozni.
A második rész közvetlen folytatás lesz, vagyis a történet ott veszi fel a fonalat, ahol az első résznél elvágták azt a készítők. A helyszín ezúttal is Eora világa lesz, ahol Deadfire Archipelagot fogjuk majd meglátogatni, és egy eddig jól eltemetett és elfelejtett istentől kell majd megszabadulnunk.
A fény és az újjászületés istenéről, Eothasról mindenki azt hitte, hogy halott. Eothas azonban él és virul, és első dolga lesz, hogy feltámasszon egy évezredek óta eltemetett istent, Caed Nuát. Miután Caed Nua utat tör magának a felszínre, minden útjába kerülő birodalmat a földdel tesz egyenlővé, és ahova beteszi a lábát, ott csak halált hagy maga után. A mi feladatunk lesz, hogy kiderítsük, hol találjuk a felébresztett istent és természetesen visszaküldjük oda, ahova való.
A fejlesztők ígérete szerint kapunk vadonatúj útitársakat, a történet alakulására is komoly befolyásunk lesz. Ahogy az első részben meghozott döntéseinknek is hatása lesz a sztori alakulására, azaz ha még megvannak a mentéseink, akkor jó, ha meg is őrizzük őket a premierig.
Köszi, Terawatt!
Mivel az összes szöveget elolvasom 1x legalább, így nálam tényleg eltartanak 1 darabig. A Witcher 3-at sikerült már befejeznem a 2 DLC-vel, de a Skyrim-et most kezdtem folytatni ismét. :D
PoE-ben is le vagyok én is maradva még, rendesen. Viszont mikor kedvem + időm van hozzá, remekül elszórakoztat mindig, szóval megérte nekem is támogatni őket annó. :)
Egy ilyen játéknál (de még egy Skyrim-nél is) kb. fél óra kell, hogy átjárjon a hangulat, hogy felvedd a fonalat, hogy hol is hagytad abba stb.
Mindig nyugtatom magam, hogy majd kiveszek egy-két hét szabit és végigjátszom a kihagyott címeket, de valahogy sosem jött még össze, azért jó volt egyetemistának lenni :-)
https://docs.unity3d.com/Manual/StandardShaderMaterialCharts.html
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.