Még 2015 augusztusában mutatkozott be a Seven: The Days Long Gone. A The Witcher 3: Wild Hunt fejlesztése után néhány tag kivált a CD Projekt RED-ből, és saját játék készítésére adták a fejüket.
A srácok a Thiefből merítették az ihletet, így a hagyományos felülnézetes akció-RPG-t némi parkourozás és háztetőkön való ugrándozás bolondítja meg. Amúgy egy teljesen nyitott posztapokaliptikus világot kapunk. Hősünk elsősorban a lopakodásban jártas, jól megtervezett merényletekkel iktathatja ki az ellenfeleket, a holttesteket bokorba rejtve, vagy egy sziklafalon átdobva.
Ne tévesszen meg senkit az Unreal Engine 4-gyel életre keltett világ. Bár a mocsár halálos hely, még az utolsó high-tech várost, Hallardot is egy véreskezű császár irányítja. A Vetrall Birodalom székhelye tele van elfeledett technológiával, monumentális épületekkel és hatalmas szobrokkal.
Habár a Seven: The Days Long Gone-t 2016-ra vártuk, a cím csúszik, annyi biztos, hogy még idén napvilágot lát PC-re.
Másik kedvenc logikai buktatóm az, amikor van egy terület, ahol a 10 járőr egymás útját keresztezve járkálnak, és nyugodtan leszedheted az összeset észrevétlenül anélkül, hogy az utolsó 1-2-3 járőrnél felmerülne az, hogy "Hol a többi kolléga?"
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.