A december 31-én véget ért három hónapos időszak alatt 54,3 százalékkal esett vissza a Sony üzemi eredménye az egy évvel ezelőtti negyedévhez képest; akkor még 1,8 milliárd dolláros üzemi eredménnyel zárt a cég, de most 796 millió jött össze. A japán vállalat 20,6 milliárd dollárnak megfelelő jen bevételt ért el, ami 7 százalékos csökkenés 2015 hasonló időszakához képest. A nettó profitja elképesztő mértékben, 84 százalékkal 174,6 millió dollárra zuhant.
Pedig a minket érdeklő Game & Network Services továbbra is remek eredményeket mutat. Az eladások 5,2 százalékkal, 5,325 milliárd dollárra növekedtek az elmúlt negyedében. Profitja így 24,5 százalékkal nőtt, köszönhetően annak, hogy 2016 utolsó negyedévében 15 százalékkal több konzolt adott el a Sony, mint 2015 végén - hála a PS4 Slim és a PS4 Pro bemutatkozásának.
Ez 9,7 millió leszállított konzolt jelent a vizsgált negyedévben, így a masina 57,1 millió egységnél járhat világszerte. A teljes pénzügyi évben egyébként 20 millió gépen adnának túl.
A Sony pénzügyi igazgatója, Kenichiro Yoshida elárulta, hogy az erősebb Pro-modellből "egy kicsivel több" talált gazdára, mint a PS4 Slimből. A PlayStation VR a "várakozásoknak megfelelően" teljesít eddig, bár pontos számokat még nem közölt a gyártó.
Ha érdekelnek a további részletek a Sony vesszőfutásáról, olvasd el a HWSW cikkét is!
A smart szarakodásukkal meg a marketingel kaszáltak ennyi...
Lássuk be, az elmúlt években nem csináltak mást, csak más gyártók ötleteit ültették a saját készülékeikbe. Ehhez képest a Samsung azért rengeteg dolgot először hozott a piacra.
Na jó nem ,nem akarom,h milliók(emberek) kerüljenek az utcára
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.