A marylandi Bethesda Game Studios elnöke, Todd Howard a Glixelnek adott interjújában mesélt a csapat jövőbeli terveiről. Kiderült, a Fallout 4 VR-változata és a Skyrim switches portja mellett jelenleg három további címen dolgoznak aktívan - ezek közül kettő "klasszikus alkotás", míg egy másik egy mobilos anyag lesz.
Mindegyik projekt különböző készültségi állapotban van. A két tipikus Bethesda-játék sokkal nagyobb, mint a stúdió korábbi játékai. Bár Howard jelenleg semmi konkrétumot nem árulhat el róluk, annyi biztos, hogy "kicsit másmilyenek" lesznek, mint az eddig megszokottak. Talán köztük van a The Elder Scrolls VI is?
Ami a mobiljátékot illeti, teljesen más stílusú lesz, mint a Fallout Shelter, és egy egyedi környezetben játszódik majd.
Howard az IGN-nek később megerősítette, hogy jelenleg hét projekten dolgoznak a Bethesdánál. A fenti öt címen kívül még két játék lóg a levegőben, de ezekről nincs pontosabb infó.
A Fallout 4 VR-nak még mindig nincs megjelenési dátuma, ám a szakember szerint a jelenlegi verzió már most végigtolható az "elejétől a végégig" VR-szemüveggel, és minden rendszer működik, beleértve a kezelőfelületet is. A csapat még a mozgást finomítja, de reméljük, pár héten belül megérkezik a frissítés.
A nevetséges és egyszerű fejlődési rendszert látva a játéktól egy életre elment a kedvem tőle, a harcrendszert pedig meg se említem.
Az ilyen modok nem javítanak a játékon, kiadják rengeteg hibával, és utána a rajongók javítják ki őket, ezt nevezem nevetséges húzásnak (fejlesztői szemmel).
Skyrim Inventory valóban szörnyű volt, de SKYUI-jal remek az is :)
Ennyi játékon dolgozni egyszerre kicsit sok, egy közepes kiadótól/fejlesztő csapattól meg pláne sok, a Skyrimben az inventory rendszer pedig rémálom, átláthatatlan f*s.
Véleményem szerint ideje lenne tervezőket felvenni a csapatukba (saját maguk által gyártottakra gondolok), néhány plusz programozó se ártana, no meg jól jönne 1,2 jó történet író.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.