A Star Wars: Battlefront második részének múlt heti bejelentését követően a DICE és az Electronic Arts is megerősítette, hogy az egyjátékos kampánnyal is felvértezett folytatás nem kap szezonbérletet. Bernd Diemer kreatív igazgató ezt akkor azzal indokolta, hogy tanultak az első rész hibáiból és tapasztalataik alapján arra jutottak, nem szeretnék szétválasztani a rajongókat. Diemer nyilatkozatából viszont az is kiderült, hogy még nem eldöntött, milyen modell mellett teszik le a voksukat, mert az már most is biztosra vehető, hogy lesznek megjelenés utáni tartalmak, mint például új hősök, térképek és játékmódok.
A bejelentéskor a kiadó is hasonló álláspontot képviselt, nemrég viszont már árnyaltabban fogalmazott az Electronic Arts. A jelenlegi helyzetben ugyanis az EA arra hivatkozik, hogy mivel még nincsen kitalálva, milyen későbbi koncepcióban bővítik majd a játék tartalmait, az sincs kizárva, hogy végül mégis a szezonbérlet mellett teszik le a voksukat. A kiadó képviselője elmondta, hogy tisztában vannak a rajongói igényekkel, vagyis hogy több tartalomra, mélységre és komolyabb fejlődési lehetőségekre vágynak a játékosok, éppen ezért mindent megtesznek azért, hogy ezt kiszolgálják, a módja viszont még nem tisztázott, ezzel kapcsolatban csak később osztanak meg információkat.
A Star Wars: Battlefront II november 17-én jelenik meg PC-re, PS4-re és Xbox One-ra, az Origin/EA Access-előfizetők azonban már november 9-én kipróbálhatják a címet.
Köszi, PaprikaJancsi!
Azért, mert ez az EA.
ha valaki nem érti még mindig, kis segítség:
https://www.youtube.com/watch?v=CjYEi4PEqF4
Többi kommentre reagálva:
Nem, az extra tartalmak nem készülnek el az alapjáték kiadására, igen, plusz fáradtságba kerülnek. Nem tudják ingyen adni, mert azoknak is pénz az elkészítésük. Bármennyire hihetetlenül is hangzik, az alapjáték budget-jébe annyi fér bele amennyi bele is kerül, a DLC-ket pedig szintén annyiba kerül elkészíteni amennyibe kerülnek. Persze van haszna rajta a kiadónak, de nem olyan hatalmas amilyennek képzelnétek, nézzetek csak utánna pénzügyi jelentéseknek.
Annyi tartalmat játékba már nem lehet rakni mint a régi BF2-be volt. Sokkal több részlet látszik, sokkal nagyobbak a modellek, a textúrák, részletesebbek a környezetek, amit bármilyen meglepő is sokkal több idő és pénz megcsinálni, viszont nincs annyival több idő és pénz egy játékra mint 1-2 generációval ezelőtt, és a játékosok sem igazán hajlandóak többet kifizetni 12-15 ezernél (PC) egy játékért.
Arról nem is beszélve, hogy ezen "extra" tartalmak nagy valószínűséggel már az alapjáték készítése során elkészülnek, így nem kerülnek plusz fáradtságba.
De hát tudjuk... Pénz beszél..... :(
Nem is beszélve a géppark/hajópark-ról...
De hogy 100% hogy nem lesz olyan szintű tartalom mint a 2005-ös BF2-nél...az már boritékolható.. :/
Itt meg egy EA-ról beszélünk, akinek iszonyatosan sok pénzt fog pumpálni a BF2 a kis zsebébe... komolyan olyan nagy dolog lenne, ha azt a néhány karaktert és térképet ingyen adnák???
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.