Call of Duty: WWII - mi ihlette a fejlesztőket?

  • Írta: zoenn
  • 2017. május 4.
  • Videó
Link másolása
Az Activision jóvoltából kicsivel bővebben is benézhetünk a Call of Duty: WWII kulisszái mögé, kiderül, hogy a Sledgehammer Games miként képzeli el a shootert, amellett, hogy nagyon rágyúr a történelmi pontosságra.

 Az alábbi videót eredetileg az áprilisi livestreamben vetítették le a fejlesztők, ám most külön is megnézheti mindenki. A Sledgehammer fejese, Michael Condrey szerint a Call of Duty: WWII "egy epikus, kemény és zsigeri történetet mesél el a világ legnagyobb konfliktusáról".

A készítők szakértőnek kérték fel a neves szerzőt és történészt, Martin Morgant, hogy a játék történelmileg pontos legyen.

"Érzelmileg sötét, de vizuálisan gyönyörű" játékot kapunk idén novemberben.

15.
15.
Angelwing
Reméljük hogy elég részletes lesz a játék, és amikor a játékban tanyán járunk, lehessen taposni még a tehénszart is. LOL De előtte elmegyek a tsz-be tehénszarért és bevágok a gép mellé egy vödörrel a szag miatt, hogy át tudjam teljesen érezni a történetet :D XD hehe. Novemberig ha minden héten jön hír a játékról, akkor nem győzzük kivárni a megjelenést. Én szeretem a nyarat de most kúrvára a novembert várom LOOOOOOOOOOOOOL
14.
14.
Juha
Új motor nem feltétlenül csak a grafika miatt lenne szükséges. Én még nem találkoztam olyan fps-sel ahol pl. a járműveknek elfogadható fizikája lenne, jó lenne ha végre eljutna valaki arra a szintre, hogy akár többszáz fős csatákat lehetne lejátszani, de a repülés, tankvezetés stb. csakis szimulátor-jelleggel működne, így akinek ez nem jön be, az maradna a gyalogos szerepben.
De ugyanígy egy gta-szerű nyílt sandboxot is el tudnék képzelni, ahol tényleg meg kell tanulni vezetni egy izomautót, hogy ne pördülj ki rögtön, vagy nem árt tudni milyen szélirányban honnan szállj fel a reptérről stb.
Szerintem az ilyen játékot egyikünk sem fogja még játszani :-)
13.
13.
medson
#5: "Sok autista azt hiszi, hogy a BF1 végett tértek vissza a világháborúhoz." Sajnos senkinek nem jut el az agyáig.
12.
12.
Batman
A pénz hiánya és a Battlefield 1 sikere
11.
11.
aordog
Ha látsz valamit, ami jobb a Te munkádnál, akkor megpróbálsz változtatni.
Ez szerintem normális dolog.
A kérdés inkább az hogy sikerûl felülkerekedni a mentoron vagy csak árnyékban maradsz.
Egy biztos: nekünk gamereknek ez csak jó, hiszen miattunk versenyeznek...a pénzünk kell nekik és tudják , hogy 2 egyforma tojás között is van eltérès...és a vásárló a finomabbat fogja választani. Ami finom és nem szép, mert a finom is lehet ronda!
10.
10.
exonic
#9: Ugyan ez volt az első gondolatom nekem is mikor elolvastam a címet :D
9.
9.
Yanez
"Call of Duty: WWII - mi ihlette a fejlesztőket?"

A BF1.
8.
8.
Beniciodeltoro
#5: Talán az a 2.5 év jót tesz a játéknak, de ahogy fent írják ezt a motort már nem csak foltozgatni kellene , hanem kicserélni, ha a játékmenet nem is de legalább a grafika lenne szép.
Vannak hibái a BF1-nek is , de olyan szép PS4-en hogy én ennél nem akarok többet grafikailag, ha csak ezt a szintet hozzák nekem bőven elég.
5.
5.
ollie92
#2: 2,5 éve dolgoznak rajta, tehát már 2014 végén belekezdtek, az ADVANCED WARFARE megjelenése után. Sok autista azt hiszi, hogy a BF1 végett tértek vissza a világháborúhoz.
4.
4.
atesz89
"Érzelmileg sötét, de vizuálisan gyönyörű"
Még az első része igaz is lehet, de a második fele a vizuálisan gyönyörű, hogy quake 3 engine-nel?
3.
3.
ollie92
Mi ihlette őket ? Talán a 3,5 millió dislike.
2.
2.
Beniciodeltoro
Azt lehet tudni mikor estek neki a játéknak ?
Mert egy 3 éves szünet jót tett volna neki, bár az én esetemben nem dobálóznék az évekkel mert már nem vagyok tinédzser, de talán megérné várni 3 évet egy normális FPS-re.
1.
1.
Machiavelli
SPOILER.:
A pénz. Egyébként meg Ryan közlegény megmentése 2.0 (Ettől még lehet jó.)
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...