Az Activision jóvoltából kicsivel bővebben is benézhetünk a Call of Duty: WWII kulisszái mögé, kiderül, hogy a Sledgehammer Games miként képzeli el a shootert, amellett, hogy nagyon rágyúr a történelmi pontosságra.
Az alábbi videót eredetileg az áprilisi livestreamben vetítették le a fejlesztők, ám most külön is megnézheti mindenki. A Sledgehammer fejese, Michael Condrey szerint a Call of Duty: WWII "egy epikus, kemény és zsigeri történetet mesél el a világ legnagyobb konfliktusáról".
A készítők szakértőnek kérték fel a neves szerzőt és történészt, Martin Morgant, hogy a játék történelmileg pontos legyen.
"Érzelmileg sötét, de vizuálisan gyönyörű" játékot kapunk idén novemberben.
De ugyanígy egy gta-szerű nyílt sandboxot is el tudnék képzelni, ahol tényleg meg kell tanulni vezetni egy izomautót, hogy ne pördülj ki rögtön, vagy nem árt tudni milyen szélirányban honnan szállj fel a reptérről stb.
Szerintem az ilyen játékot egyikünk sem fogja még játszani :-)
Ez szerintem normális dolog.
A kérdés inkább az hogy sikerûl felülkerekedni a mentoron vagy csak árnyékban maradsz.
Egy biztos: nekünk gamereknek ez csak jó, hiszen miattunk versenyeznek...a pénzünk kell nekik és tudják , hogy 2 egyforma tojás között is van eltérès...és a vásárló a finomabbat fogja választani. Ami finom és nem szép, mert a finom is lehet ronda!
A BF1.
Vannak hibái a BF1-nek is , de olyan szép PS4-en hogy én ennél nem akarok többet grafikailag, ha csak ezt a szintet hozzák nekem bőven elég.
Még az első része igaz is lehet, de a második fele a vizuálisan gyönyörű, hogy quake 3 engine-nel?
Mert egy 3 éves szünet jót tett volna neki, bár az én esetemben nem dobálóznék az évekkel mert már nem vagyok tinédzser, de talán megérné várni 3 évet egy normális FPS-re.
A pénz. Egyébként meg Ryan közlegény megmentése 2.0 (Ettől még lehet jó.)
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.