Tegnap az Activision-Blizzard is megtartotta első negyedéves pénzügyi beszámolóját, amiből kiderült, hogy több mint 1,73 milliárd dolláros árbevétellel zárt a kiadó.
Ebből leginkább az Overwatch vette ki a részét, ami kevesebb mint egy év leforgása alatt 30 milliósra hízlalta rajongói bázisát és csatlakozott az egymilliárd dolláros címek táborához, amivel eddig olyan játékok büszkélkedhettek, mint a World of Warcraft és a Call of Duty-sorozat. A bevételek jelentős részét egyébként a loot box-rendszeren keresztül bevezetett mikrotranzakciók generálták.
Így 2016 hasonló időszakához képest 19 százalékos emelkedést ért el a cég, míg a digitális eladásaik összeladása elérte az 1,39 milliárd dollárt, ami nem kevesebb mint 50 százalékos növekedést jelent. Az Activision-Blizzard összes játékának felhasználói bázisa jelenleg 431 millió aktív játékosra tehető.
A jövő is biztató képet fest, a nemrég bejelentett Destiny 2 és a Call of Duty: WWII előrendelései ugyanis nagyon erőteljesen alakulnak. Utóbbi játék a széria legjobban kedvelt előzetesével is büszkélkedhet, és elképesztő tempóban érte el a 10 milliós YouTube-nézettséget.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.