Ami a fejlesztést illeti, jó hír, hogy ezúttal is a sorozat atyja, Kaname Fujioka bábáskodik a Monster Hunter World felett, míg a rendező Yuya Tokuda lett. Ami a gameplayt illeti, a minősége nem a legjobb, de a lényeg látható rajta. Hősünk elfogad egy küldetést, megnézi a térképet, majd felkeresi a helyet. A dinamikus világ tényleg működik, különböző szörnyek élik a saját életüket, harcolnak egymással, igazi tápláléklánc alakult ki.
A préda levadászása nem is olyan egyszerű, csalogatnunk kell, ám ha minden kötél szakad, egy barátunk bármikor becsatlakozhat a mi játékunkba. És az sem mellékes, hogy a táborba bármikor visszatérhetünk megváltoztatni a felszerelésünket.
A Monster Hunter World 2018 elején landol PC-n, Xbox One-on és PS4-en.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.