A Reaching for Petals egy gyönyörű és költői sétaszimulátor, amely a szerelemről, veszteségről és ambícióról mesél. A játék során egy hegy csúcsáig utazunk, miközben feltárjuk rejtélyes és irányíthatatlan kalandunk valódi természetét.
A Blue Entropy Studios néhány VR-játékkal a háta mögött most egy olyan címet készít, melyben az interaktív történetmesélésen van a lényeg. A kaland során a múlt emlékeit élhetjük át, miközben a főszereplő életének különböző fejezeteit ismerjük meg, és lassan fény derül a végső céljára.
A látványért az Unreal Engine 4 felel, és ehhez dinamikus zenék és számos interaktív választási lehetőség párosul.
Az anyag még nyáron befut PC-re.
Komolyan ennél komolyabb ötletre nem futja a zsánernek? Pedig volt egy sétaszimulátor ellenére is zseniális Stanley Parable
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.