A Might & Magic: Showdown egy PvP-re kihegyezett stratégiai játék volt, amiben a karakterünket (ha úgy tetszik, digitális figuránkat) tetszőlegesen festhettük ki, méghozzá az utolsó részletekig. Habár jópofának tűnt az ötlet, a játékmenet hagyott némi kívánnivalót maga után, és úgy tűnik, a Ubisoft nem is nagyon szeretett volna megbirkózni a problémáival.
A kiadó bejelentése szerint Might & Magic: Showdown rövid pálya futása véget ért, a januárban kilőtt Early Access-verziót eltávolították a Steamről, július 31-én pedig a szervereket is lekapcsolják majd. Ezt a dátumot amúgy is érdemes megjegyezni, addig ugyanis visszatérítik a pénzünket.
ezt meg tudom erősíteni, mivel az én dobozos változatomon is az a szlogen szerepel ,hogy az "Oblivion és Half-Life találkozott: fenevad született" vagy valami hasonló. a HL-hez hasonlítást még valahogy letudom nyelni, hiszen hasonlóan okosan felépített, lineáris élmények, nagy hangsúllyal a fizikán, de az Oblivion-hoz -azon túl hogy mindkettő fantasy és el tudod dönteni hogy kardozol vagy varázsolsz- nem sok köze van.
jó volna egy folytatás, mert a M&M világot nagyon szeretem - olyan misztikus high-fantasy és manapság csak sötét, nagyon realisztikus fantasy-t akar csinálni mindenki.
(Gondolom még mindenki emlékszik, hogy mi is történt a hatodik részt fejlesztő Black Hole-lal.)
Így hiába adtak el belőle 1 millió példányt, mivel nem lett sikeres a tengeren túl, fel sem merült a folytatás lehetősége.
A Dark Messiah meg kritikai siker is volt és eladtak belőle több mint 1 milliót, szóval bőven sikeresnek mondható, bár amennyire én emlékszem, nagyon nem híreztek a játékról, ami kár, mert még bőven lehetett volna az 1,5 millió db is.
A 6. részét mai napig imádom.
A 7 részében még az animációkat is átvették a 6.részből.
többi...meh
A dark messiah bukta lett, hála az elbaltázott marketingnek.
A heroes 6 -ban látszódott, hogy próbálkoznak, de az átgondolatlan újítások miatt, meg a nem éppen felhasználóbarát map editor miatt ez is ment a levesbe. Asszem nullszaladós lett a projekt.
A heroes 7 pedig a totál középszer. Az eredetiségnek még csak a szikrája sincs meg benne, emellett optimalizálatlan és még ronda is. Ha fogyott belőle pár százezer, talán sokat is mondok.
A Might and magic X: Legacy érdekes próbálkozás volt, de az is baromi nagy zakó lett. Tipikusan az a játék aminek a szándék értékelhető...de a kivitelezés már kevésbé. Bugos, optimalizálatlan, elavult, de a retrofeeling miatt még is szerethető volt.
Duel of Champions: Ma már ez sem létezik. Néhány hónapja kapcsolták le a szervereket...no comment.
Volt itt még Heroes online, meg miegymás, de az is olyan érdektelen, hogy arra is lusta vagyok, hogy megnézzem üzemel-e még.
Clash of heroes: Üdítő kivétel. a Mintapéldája annak, hogy hogyan kell minimális pénzből igényeset és szépet alkotni. Ötletes, szórakoztató, elgondolkodtató és nagyon adiktív. De, sajnos csak csepp a tengerben.
Heroes 3HD: Nem árul zsákbamacskát. Azt tudja, amit a címéből sejteni lehet. Tulajdonképpen tabletre készült, a pc-s veruió csupán ráadás. Ennél fogva sok vizet nem zavar. A poén még is az, hogy PC-n még is több fogyott belőle, mint a heroes 7-ből. :)
Lassan el kéne döntenie a Ubinak, hogy igazából akar-e valamit kezdeni ezzel a frencsájzzal. Ha igen, akkor szerződtessen egy állandó fejlesztőbrigádot, és csináljanak egy Heroes reboootot/remaket. Ha meg nem, akkor adják el a jogokat a pinyóba és ne húzzák az agyunkat, mert elnézve a fenti listát, sok jóra nem számíthatunk a jövőben.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.