A Perception egyedisége abban rejlett, hogy egy vak lányt irányíthattunk benne. Botjának kopogásával váltak láthatóvá a közvetlen közelében rejlő terep körvonalai, és eközben az ódon kúriában különféle entitások elől is menekülnie kellett. Az ötlet remek volt, a megvalósítás viszont csak közepes.
A Deep End Games ettől függetlenül továbbra sem mondott le a játékról. Az egyik fejlesztő a Twitteren jelentette be, hogy két további nehézségi szintet kapunk hamarosan. A Story mód nyilvánvalóan azoknak szól, akik csak a történetet szeretnék megismerni, anélkül, hogy bújócskázásba kezdenének a szellemekkel.
A Scary pont ennek az ellentéte: ha hősünket elkapja a sokkal agresszívebb entitás, visszakerülünk a játék főmenüjébe, tehát nem a legutóbbi ellenőrzőponttól folytatódik a hideglelős kaland.
A készítők egy sor frissítést is ígérnek, a javítások mellett esélyes egy DLC is. Érdekesség, hogy a Gameumentary csapata dokumentumfilmet készít a Perception fejlesztéséről, és bemutatja, kik állnak a projekt mögött.
A Switch-verzióról továbbra sincs hír.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.