Az egy évtizedes modern kori és sci-fi kitérő után idén a Battlefield nyomdokaiba lépve a Call of Duty is visszatér a múlt a csatáihoz. A második világháborús játékok reneszánszukat élték a 2000-es évek közepén, mostanra azonban kevés ilyen témájú cím készül, így üdítő élmény lesz a sok sci-fi ugra-bugra után újra Normandia partjainál harcolni.
A Gamescomról természetesen a Call of Duty: WWII sem hiányozhatott, melynek a többjátékos módját volt lehetőségem kipróbálni. A próbakör alatt két klasszikus Team Deathmatch-et tolhattam le, valamint az új War Mode-ba is belekóstolhattam. A TDM a CoD-hagyományoknak megfelelően pörgős és akciódús, mely tényen az sem változtat, hogy ezúttal kimaradnak az ugrálós, repülős és falon futós képességek. Sajnos a tapasztalataim szerint az egylövetű puskák egyelőre nem teljesítenek túl jól ebben a módban. A pályák túl szűkek ahhoz, hogy kihasználhassuk ezeket, szinte mindenki vagy a géppuskát, vagy a shotgunt választotta.
Szerencsére azért nem teljesen haszontalanok, hiszen a nagyobb taktikázást igénylő War Mode-ban már hasznukat vettem. A új játékmód kicsit olyan, mintha a fejlesztők összekeverték volna az egy- és többjátékos módok legjobb tulajdonságait. A meccsek itt is pörgősek és izgalmasak, viszont folyamatosan változó célokat kell teljesítenünk a monoton öldöklés helyett.
A bemutatón kipróbált pályán a támadó csapatnak először egy épületet kellett elfoglalnia, melyet a védőknek meg kellett akadályozniuk. Ha ez sikerült, akkor egy hidat kellett bevenniük és újjáépíteniük a támadóknak, majd ha ezen is túljutottak, akkor akkor az ellenség utánpótlását kellett elpusztítaniuk. A célok nem egy nagy pályán jelentek meg véletlenszerűen, hanem egy csőszerű, a kampány helyszíneihez hasonló térképen nyomul egyre előrébb a támadó fél. Ezzel a harcok általában egy helyen összpontosulnak, és a játékosok sem tévesztik szem elől a célt, jobban összerázódik a csapat. A War Mode nagyon ígéretesnek tűnik, de a csőszerű helyszínek és a szkriptelt események miatt ismétlődővé válhatnak egy idő után.
Ahogy a fejlesztők korábban elmondták, a Create-A-Class eltűnt, az új epizódban úgynevezett divíziók közül választhatunk. A próbakör során túl sok lehetőség nem volt a személyre szabhatóságra, így csak az alapfegyvereket ismerhettem meg. Ezeken természetesen változtathatunk majd, de természetesen nem minden divízió tudja majd ugyanazt a fegyvert használni, sőt a gránáttípusok is korlátozva lesznek - a gépfegyveres kaszttal például csak füstgránátot tudtam dobálni.
Azt el kell ismerni, hogy a hangulat nagyon rendben van, a fejlesztők remekül dolgozták fel a témát: a fegyverhangok hihetetlenül jók, végre keményen szól mindegyik, elfelejthetjük a sorozatra eddig jellemző puffogó effekteket. A helyszínek szépek, aprólékosan kidolgozottak, hozzák a második világháborús hangulatot, melyet oly rég láttunk már Call of Duty-játékban.
Pozitívak voltak a tapasztalataim az új Call of Duty többjátékos módjával: az alapok rendben vannak, már csak finomítani kell rajta, és az új War Mode remek ötletnek tűnik, közönségkedvenc is lehet belőle.
Hamarosan a szerencsések egy zárt bétateszt keretein belül próbálhatják ki az új CoD-ot, a megjelenés pedig november 3-án esedékes PC-n, PS4-en és Xbox One-on.
Miért kellene tolni?! Ez a problémám, hogy az emberek birka módjára vesznek meg egy felülértékelt szemetet, csak mert a tömeg vonzza az embereket a vásárlásra. Mintha kötelező lenne minden évben ugyanazt a szar árút megvenni, mer az cod. Így sose fog semmi változni, és csak növekedni fog a trend, hogy lusta, teletömött játékkiadók sablonabbnál sablonabb szart fognak letolni a torkokon. Csak abba gondoljunk bele, hogy az Assasins Creed bónuszmissziót (missziót!) ad el extra tartalomként, ha előrendeled a cuccot, ami még meg se jelent. Totál normális manapság, de ha belegondolunk 15 évvel ezelőtt egy ilyet bejátszani nagyon meredek lett volna.
Amugy nem jo. A legbenabb csapat kesziti, de en nem is varok tole mast. Most ez lesz, ezt toljuk. Tavaly az IW-t de csak mert a bf1 a meghulyebb idobe repult vissza. Ami raadasul enyhen future a valosaghoz kepest.
Ezek szerint a bf kampanyat se nezted meg. Soha nem tudtak egy normalis sztorit se osszevagni. Latvanyos arkad lovolde nagy palyan.
Cod azert nepszeru mert kicsi porgos es sokan toljak. Tok mas a ketto.
Mindenki megérti, hogy nem tetszik ez valakinek, mást várt, nem jött be a számítása. De marha unalmas, hogy minden hirnel, minden nap ezen kell fröcsögni. Tessék tovább lépni. Tessék átlépni a szar felett. Nem kell a hiszti. Főleg az olyan nem ami súlytalan, sőt olykor még túlzó is...
Persze nem volt egy mely es osszetett kampany egyik sem, csak erdekes.
Multiban a hitbox elég korrekt, de a random bullet deviation kevésbé. Ha valaki rádfut bajonettal, picit ellenállóbb a lövésekre. Vagy baszd fejbe, vagy csússz el. De az olyan gyerek hibák, mint a :
-Bajonet roham közben csap késsel.
-Nem lehet jármű típust választani, csak ha sikerül elkapnod a spawnt.
-Huszárt nem lehet testre szabni, csak a lovat.
-Ha alacsonyan szállsz, közeli robbanás beszippant a földbe.
- A hátsó LMG többet sebez, mint a vadászgép dupla lövegje.
- Légelhárítók mocskosul OP.
-Halott ellenségre spawnoló játékosok.
Ezek mind a DICE faszságai amit nem képesek javítani, balanszolni
Conquest meccsen van hangulat mint az állat olyan, ezt COD-nál sose éreztem.
Egyébként a BF1-et kb 2 hete tettem be, szóval nem nyomom annyit csak ha néha olyanom van.
Ennél a COD-nál végig nézni se tudom a gameplayeket mert rohadt unalmassá válik, nem tudnám elképzelni hogy lekötne hetekig, szerintem a kampány se lesz nagy szám.
Lehet ha 18 éves lennék más szemmel nézném a COD-ot, de már engem az ilyen játékokkal nem tudnak arra ösztönözni hogy megvegyem.
Tobb evnyi video van kinnt ahol probalgatjak a hitboxot. Embereken, jarmuveken, lovakon is. Sirva fakadsz, ha latod, hogy mekkorakat teveszt. Emellett rubberbanding a mai napig jelen van, mert jatek kozben sokszor elszall a ping a holdra. Mondjuk a francia mapokon eddig nem jott elo, de az alap mapokon rendszeresen.
Persze van, aki szerint a talaj texturaja a meno dolog. Szerintem meg a jatszhatosag fontosabb.
Ha lenne egy közvéleménykutatás szerinted mennyi pozitív érv szólna a CoD mellett ?
Kotick még egy babkonzervet is eladna Call of duty felirattal, és vennék, mert az átlag kisgyereket nem érdekli a tartalom, COD legyen ez a lényeg.
Nézd meg az űrhajós COD mennyi dislikeot kapott, és még se mentek csődbe, mert veszik, az egész kampány a játékban röhejes :)
https://www.youtube.com/watch?v=EeF3UTkCoxY&t=105s
Szóval nem csak NEKEM nem tetszik hogy magasról lexarja Kotick mit dob piacra az Acti, ezt tényleg csak évről évre átskinezik és új sztorit adnak, ennyike dől a pénz.
Azt a katonák hányásban futnak mert úgy néz ki, BF-ben normál HD tv-n is olyan a grafika hogy orgazmusod lesz szinte, 4K-on meg leszopod magad, na a COD sose fog így kinézni mert Kotick csak a reklámokra költ, de arra elég rendesen.
Ezt meg leszarom, úgy ahogy a Batllefieldet is, de egyik se jobb a másiknál, Te meg ótvar Troll vagy, hogy nem tudod elfogadni, ez nem BATTLEFIELD, ÉS NEM IS LESZ SOHA.
De inkább ne is legyen, mert ne gyártsanak olyan mocskot inkább.
Low-medium melett szepen kitolja a 120 fps-t stabilan, es meg latok is.
Szerintem ez a baj tezsdvír. És ez nagy baj, hidd el nekem...
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.