Annak idején, 2011-ben a szokásoknak megfelelően nagyot szakított a Rockstar, akkor azonban pont nem a GTA-sorozattal (vagy nemcsak azzal), hanem az új nyomozós játékával, az L.A. Noire-ral. Azóta már majdnem feledésbe merült a cím, most viszont hivatalosan is bejelentették, hogy egy nagy ráncfelvarrást követően elhozzák nekünk a játékot PlayStation 4-re, Xbox One-ra és Nintendo Switch-re. Ez már önmagában egy örömhír, azonban itt még nincs vége. A Rockstar elárulta ugyanis, hogy készül a VR-os mellékág, amely HTC Vive-on lát majd napvilágot L.A. Noire: The VR Case címen.
A játékmenethez nem nyúlnak hozzá a fejlesztők, viszont a grafika komoly változáson fog átesni. Természetesen a Full HD felbontás lesz a minimum, de PS4 Prón és Xbox One X-en 4K-ban üdvözölhetjük a látványt. Ami a Nintendo konzolját illeti, ott mozgásérzékelős irányítással és HD Rumble-támogatással érkezik a játék.
Az biztos, hogy a bejelentésnek sokan nagyon örülnek, hiszen kora egyik legjobb játékáról van szó, amely egy egészen egyedi műfajt hozott el a rajongóknak, ráadásul ütős teljesítménnyel. Immár a grafikával is megugorják a lécet a Rockstarnál, aminek köszönhetően egy szinte tökéletes programot kapunk november 14-én PlayStation 4-re, Xbox One-ra és Nintendo Switch-re.
Bár szerintem több lesz ez a kiadás mint egy szimpla kis next-gen port.
Így lesz jó.
#13: Roman tényleg idegesítő volt, de nagy általánosságban a San Andreasnek sokkal rosszabbak voltak a karakterei.
Egyáltalán a Vive verzió alapvetően PC-re érkezik gondolom, annak pedig értelme csak úgy van szerintem, ha FPS nézet lesz, az pedig komoly munkát igényel még de ezt kötve hiszem, VR-ban TPS játéknak így nem sok értelme van, bár a cut scene-ekben biztosan odabasz majd bazmeg.
Itt van is egy 3 perces videó arról, hogy hogyan készültek ha érdekel:
https://youtu.be/aL9wsEFohTw?t=30s
GTA IV: kimaradt az életemből és szerintem PS4 megérne egy misét.
60 fps és jobb grafikával.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.