Mostanság biztosan nem kapunk új S.T.A.L.K.E.R.-játékot, de jó tudni, hogy léteznek ötletes alternatívák. A Tunguska: The Visitation is ilyen, és bár itt felülnézetben irányítjuk a hősünket, a cél az, hogy minél tovább életben maradjunk a mutánsokkal és banditákkal teli terepen.
A sztori már ismerős: a tunguzkai katasztrófa nyomán az orosz táj veszélyessé vált. A színvilágot és a művészeti stílust egyértelműen a nagy előd ihlette. Nem csupán harcolnunk kell, az NPC-knek is meg kell tennünk pár szívességet, hogy az egyik területről a másikra lépjünk. Félig nyitott világgal lesz dolgunk, és állítólag komoly morális döntésekkel is szembe kell néznünk.
A fejlesztő, a Rotorist Workshop már kiadta az első játszható demót is, amit innen tölthettek le. A próbaváltozat csak 64-bites operációs rendszereket támogat.
A Tunguska: The Visitation PC-re készül.
az elején meghaltam párszor, meg kb 5 percig kerestem a kapcsolót a kapuhoz, mert kicsi volt, de nem ez miatt hagytam volna abba, eddig élveztem, ami nagyon nem jött be:
ha éhesen lefekszel, akkor mínusz energia (ez még érthető), Artyom-nak eladtam 1-2 kajámat akit bezártak mert fertőzött lett, és szegénykét krumplival etették, a maradékot meg felzabáltam seperc alatt, eredmény: 2 másodperc séta-futás (az alap gyaloglás amikor nem tartod a shiftet) aztán 10 másodperc várakozás. Ez így nekem ebben a formában játszhatatlan.
Addig jutottam, hogy a krumplit elvitték valakik, aztán ők is elmondták az ő oldalukról a történetet, és mentem volna vissza kérdőre vonni azt aki adta a küldetést, hogy hogy van ez, de egyszerűen kb 10 perc lett volna a séta... és a krumplis csak 1 a 3 feladat közül, mielőtt segít a fő feladatban a küldetés adó pali.
A játék maga valahogy nem tud izgatni, pedig szeretem a STALKER-t. A Wasteland 3-at jobban várom.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.