2017 egyik szomorú fejleménye volt, hogy a Housemarque november elsejével szakított a stúdió addigi kreatív irányával, vagyis az árkád lövöldözős játékok fejlesztésével. Kár, pedig katalógusukban olyan remek, főleg PlayStation-konzolokra megjelent játékok képviseltetik magukat, mint a Super Stardust HD, az Outland és a Resogun. Munkásságuk eddigi csúcsának azonban nem ezeket a címeket, hanem az éppen idén megjelent Nex Machinát tartják, ami jó eséllyel pályázhatna a minden idők legjobb modern twin-stick shooter játéka címre.
A stúdió vezérigazgatója, Ilari Kuittinen az Engadgetnek adott interjújában úgy fogalmazott, hogy a műfaj egészen egyszerűen nem nyereséges, így fájó szívvel, de kénytelenek szakítani ezzel az iránnyal.
A Helsinki székhelyű cég nemrég közleményt adott ki, hogy megvásárolták az Unreal 4 licencet, s hamarosan be is jelentik az új motorral készülő játékukat. Sajtóközleményük szerint azért esett erre a motorra a választás, mert gyors és modern szerkesztői felülettel rendelkezik a művészeik és dizájnereik számára, jó a támogatás, s a testreszabhatóságának köszönhetően könnyen átültethetik a díjnyertes renderelési megoldásaikat és vizuális effektjeiket az új motorra.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.