PSX 2017: Gameplay traileren a Soul Calibur VI

  • Írta: zoenn
  • 2017. december 9.
  • Videó
Link másolása
Noha tegnap már lelőtték a poént a The Game Awardson, azért a PSX-re is jutott egy hosszabb gameplay előzetes a Soul Calibur VI-ról. Az Unreal Engine 4-gyel hajtott bunyós játék eléggé látványos lesz.

A Soul Calibur VI tegnap mutatkozott be a TGA 2017-en, most egy hosszabb előzetessel jelentkezett a Bandai Namco. A játék atyja, Motohiro Okubo lesz, aki a Tekken 7 producere volt, szóval jó kezekben van a folytatás.

A frencsájz egyébként 1996. december 20-án mutatkozott be az első PlayStationön, akkor még Soul Edge néven. A Soul Calibur nevet csak két évvel később vette fel a széria.

Az anyag 2018 folyamán landol PC-n, Xbox One-on és PS4-en.

2.
2.
Nothing
Nekem már a harmadik részben is túl sok volt a fényeffekt meg a vizuális hókuszpókusz. Oké, ez egy arcade játék és nem hardművészet-szimulátor, igaz, de valljuk be: egyre inkább elvesznek a küzdelmek, a szépen kidolgozott mozdulatok ebben az agyoneffektelésben. Az ádáz tempóval együtt sokszor szinte nem is látni, mi folyik a képernyőn, mit csinálnak éppen a karakterek: nem tudod, hogy mit kellene lépned, hol védekezz, mert csak egy nagy, lüktető neonerdőt látsz...és ez kezd elburjánzani a Tekkenben is. :/

Vagy csak öregszem...?
1.
1.
Dresa
Nagyon furcsa marketing húzás h 2 karaktert mutatnak csak benne, mintha még nagyon korai fázisban lenne ez a cucc!
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...