A megjelenés előtt két héttel a Madmind Studio még adós volt az Agony gépigényével - szerencsére ma pótolták az elmaradást a srácok. Egészen baráti követelményekkel van dolgunk, a beugróhoz elég egy Intel Core i3-as vagy egy AMD Phenom II X4-es proci, 8 GB RAM és egy öregecske GeForce GTX 660 vagy egy Radeon R9 280.
Persze ha az Ultra beállításokra és 60 fps-re vágysz, annak ára van, de a mai trendeknél egy fikarcnyit sem kér többet a horrorjáték.
Minimális rendszerkövetelmények (Low beállítás, 30 fps)
- Operációs rendszer: Windows 7/8/10 (64-bites)
- Processzor: Intel Core i3 @ 3,2 GHz / AMD Phenom II X4 955 @ 3,2 GHz vagy gyorsabb
- Memória: 8 GB RAM
- Videokártya: NVIDIA GeForce GTX 660 (2 GB) / Radeon R9 280
- Merevlemez: 17 GB szabad hely
- DirectX 11
Ajánlott rendszerkövetelmények (Ultra beállítás, 60 fps)
- Operációs rendszer: Windows 7/8/10 (64-bites)
- Processzor: Intel Core i5-8400 / AMD Ryzen 5 1600 vagy gyorsabb
- Memória: 16 GB RAM
- Videokártya: NVIDIA GeForce GTX 1060 (6 GB) / Radeon RX 580
- DirectX 11
Az Agony március 30-án érkezik PC-re, Xbox One-ra és PS4-re.
Visszaterve a gemhez nalam varos nagyon es remelem nem sz....k el.
"A lènyeg amit ezzel mondani akartam hogy kurvàra mindegy hogy pc vagy konzol."
Én is ezt akarom mondani, csak más téren. Használatban úgy játszol mint konzolon... a portok minőségével sincs semmi gond, amivel pedig gond van, az általában konzolon is szarakodik valamilyen módon. Érdekes módon én simán játszok 10-15 éves játékkal is PC-n, pár komment alapján folyamatosan kresselnie kéne a játéknak és grafikai bugok ezreit kellene látnom.
#17
Hát igen, pl. a GK is tele van a "gagyi PC-n játszani" kommenteiddel, aztán valaki ez alapján leszűri hogy milyen is ezen a platformon játszani... Ezért is írom ezredszer is be, hogy rögtön lássák tőlem elmagyarázva, hogy mi is a valóság PC-n.
Te most kiragadtàl egy jàtèkot. De legyen, èn mondjuk ps4pron első vègigjàtszàsra 2bug-al talàlkoztam. Most "kènyszerből" jàtszom màsodjàra, jött azòta egy rahedli patch mègis több lett a bug mint megjelenès napjàn. 36-os szintű vagyok ès kb 6-7bug volt eddig. Igaz aprò szarok, jelentèktelenek...de bug.
Mùltkor olvastam egy hozzàszòlàst egy videò alatt hogy a sràc xbox one x-en jàtszik. Letöltötte a jàtèkot ès a textùràk rohadtul kèsőn töltenek be... nem tud vele mit csinàlni màr 3X törölte le ès tette ùjra. Màsoknàl meg xbox one x nincs semmifèle problèmàjuk... ki èrti ezt?
Lehet hogy egy 10èves i7-920 hozza az àtlag 60fps-t... csak az a "gond" hogy bő 6-7èvvel ezelőtt senkinek nem volt fingja ròla mi azaz fps. Ìgy azt se tudta se te se senki, hogy mikor jàtszik akkor hàny fps-el repeszt a jàtèka.
Fps vitàba amùgy sem szeretnèk bele menni mert..... nem tudom feltünik-e deeee a konzolosok àtlaga szarik az fps-re.
Ha egy konzolos Dark soul's-t egy pc-s mellè raksz akkor èg ès föld. Grafikàban (legalàbbis pron) ugyanaz mint pc-n. Viszont helyenkènt nagyon kemènyen be tud crash-ni. Fromsoftware "gyengèje".
Viszont ha pèldàul egy HZD pàr òràs jàtèkidő utàn àttèrsz egy Tomb raider.....vagy akàrmire ami beton 60fps ès azt mondod hogy fù mekkora a különbbsèg akkor èn megeszem a faszom.
A dishonored 2 a 4K-s patch mellett is tükörsimàn fut ès 2vègigjàtszàsom mellett egyetlenegy bug-al sem talàlkoztam.
A Nioh-t lehet jàtszani beton 60fps mellett, ès mèg bug sincs. A pc-s verziòban viszont akadnak problèmàk.
Ès mèg sorolhatnàm. A lènyeg amit ezzel mondani akartam hogy kurvàra mindegy hogy pc vagy konzol. Az optimalizàcion mùlik. Ha a vilàg eddigi leggyönyörűbb open world jàtèka (az egyik legkomolyabb HDR mellett ès igen skàlàzott 4K-ba) elfut beton 30fps-mellett ùgy hogy olyan effektekkel van tele főleg akciòban -amitől termèszetesnek vennè az ember ha bereccsen- de nem teszi.... nos akkor ebből következően alap lehetne hogy az összes multis cìm minimum iģy kène futnia. A fejlesztőkön mùlik nem a konzolon vagy pc-n.
Hogy pc-n mièrt bugosabbak arròl kèrdezd a videòsokat. Gondolom mert a nagytöbbsège ingyen kapja meg ezèrt kipròbàljàk màs platformokon is. A thevr pisti (pc buzi amùgy) is mondta hogy konzolon kevesebb a bug.
De ha èrdekel az Otherwold oldalàn vagy egy csatorna ahol egy jàtèkfejlesztő szokott lenni. "Phelan"-nem tudom jòl ìrtam-e a nevèt. Az egyik videòban elmagyaràzza mièrt sokkal nagyobb a hibaszàzalèk (bug) pc-n mint konzolokon.
https://youtu.be/hm1NsxHKgVA?t=7m54s
#11
Laptop felhasználók, registry cleaner, tweak és takarító programokat használók, kalózkodók nyivákolása. Csecsemő kezébe sem adok semmit, de nem jelenti azt, hogy az adott dolog használhatatlan. Az ilyen menjen is konzolra.
#6
Unalmas ez a fajta elvakultság is. A valóság az, hogy a konzol és PC-s játékélmény ma már rendkívül közel került egymáshoz. Konzolon van lehetőség grafikai opciókat választani, PC-n pedig kb. minden plug & play-t lett szerencsére.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.