GDC 2018: Ilyen a Raytracing Unreal Engine 4 alatt

  • Írta: Shifty
  • 2018. március 22.
  • Videó
Link másolása
A hét elején mutatkozott be a Microsoft és az NVIDIA közös új technológiája, a DirectX Raytracing, amit most az Epic Games is bemutatott, természetesen az Unreal Engine 4 közreműködésével.

A hét elején mutatkozott be a DXR, vagyis a DirectX Raytracing, aminek köszönhetően most már valós időben lehet majd renderelni a fénysugarak útját. A DirectX 12 API-jára épülő technológiát a Microsoft és az NVIDIA közösen dolgozta ki, de a fejlesztés során olyan cégekkel is együttműködtek, mint az Electronic Arts, a 4A Games, az Epic Games és a Remedy.

Nem véletlen a választás, mindegyiküknek van saját, ráadásul nem is akármilyen látványra képes, házon belül fejlesztett grafikus engine-je, így a jövőben a Frostbite, a 4A Engine, az Unreal Engine, a Northlight, valamint a Unity is megkapja a DXR-t.

Az Epic is demózta a Raytracinget. A rövid, kicsit több mint egyperces bemutató a Star Warst vette témájául, méghozzá Az ébredő Erőben és Az utolsó Jedikben is szereplő rohamosztagosok és Phasma kapitány főszereplésével.

A 4A Games a Twitteren már meg is erősítette, hogy a következő Metro-játék, a Metro Exodus már támogatni fogja a technológiát, és hamarosan bemutatót is tartanak belőle.

Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...