Három éve mutatkozott be az Assassin's Creed alkotójának legújabb projektje, amelyen Patrice Desilets saját független csapata, a Panache Digital Games dolgozik serényen. Az anyag legújabb pre-alpha felvételét a Reboot Develop 2018 keretében vetítették le - videó nincs a bemutatóról, csak néhány kép. Lássuk a tapasztalatokat!
A játékban nyomon követhetjük az emberiség fejlődését, egészen addig, míg megszületik a homo sapiens faj. Az első fejezetben így még egy majmot irányítunk az afrikai dzsungelben 10 millió évvel ezelőtt. Hősünket külső nézetből terelgetjük, szabadon feltérképezhetjük a fákból, folyókból és sziklákból álló terepet.
A mozgást elég egyértelműen az Assassin's Creed ihlette, csak itt a fák lombkoronáin parkourozhatunk. Egy ponton megtámad bennünket egy krokodil, amit meg kell ölnünk. A tápláléklánc nagyon is működik, simán elképzelhető, hogy a krokodilt egy kardfogú tigris megöli, de a nagymacskával később egy óriáskígyó végez. A természet nem ismer könyörületet, így nyitott szemmel kell járnunk.
Noha a srácok korábban epizodikus megjelenést terveztek, végül sutba dobták a modellt. Ettől függetlenül az Ancestors: The Humankind Odyssey különböző fejezetekre épül, melyek az emberi fejlődés egy-egy fontosabb állomását mutatják be.
A majmok emellett össze is dolgozhatnak. Ha egy erős nagyvadba botlunk, behívhatjuk magunk mellé online barátunkat és közösen győzhetjük le az élelmet jelentő vadat. Persze kókuszdiót és tojást is gyűjthetünk, de vigyázz, hiszen lehet, hogy a fészek gazdája, egy hatalmas sas megzavarja az élelemszerzést!
Az Ancestorst a Take-Two független játékokra kihegyezett Private Division részlege adja ki. Megjelenési dátum még nincs.
Alapjáraton is imádom az evolúció témakörét.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.