Az EA Play 2018 konferencián bemutatott Anthem trailer és gameplay demó mellett számos részlet látott napvilágot, így például az is, hogy a játékot kizárólag online lehet elindítani. A BioWare-es Mark Darrah Twitter posztjában arról írt, hogy igaz, hogy lehetőségünk lesz egyedül is játszani az Anthemet, ám mindenképpen online kapcsolatra lesz szükségünk, hogy használhassuk a programot. Az ok nyilvánvalóan a játék felépítésében található, hiszen rendkívül sok online funkciót tartalmaz, melyek a játékmenet szerves részét adják, így internetkapcsolat nélkül túlságosan limitáltak lennének a lehetőségeink.
Egyébként érdekesség, hogy annak ellenére, hogy a játék legfőbb riválisa a Destiny, az Anthem nem fog tartalmazni semmilyen PvP-lehetőséget, a barátokkal folytatott közös játék mindvégig egyfajta co-op vonalon marad.
További fontos infó, hogy mostanra már teljesen biztossá vált, hogy a játék pusztán a nyers harcról, robbanásokról és felfedezésekről fog szólni, mindenféle gyengédebb érzelmi vonalat nélkülözve. Szóval nem lesz benne semmiféle románcra lehetőségünk. A játék vezető producere, Mike Gamble elmondása szerint „nem lesznek románcok. Barátságok lesznek. Valami olyasmi, mint amit a Mass Effectben – különösképp a Citadel DLC-ben –, ahol rengeteg pillanat szólt a barátságról. Például amikor te és Garrus kiültetek célba lőni – az az a dolog, ami felé most is el szeretnénk mozdulni. A romantikus cucc lesz csupán az, amitől eltávolodtunk az Anthem készítése során.”
A javelineknek hívott exosuitokról megtudtuk, hogy négy fő típus létezik majd belőlük, ezek afféle kasztként működnek majd. A Ranger egy általánosabb, "mindenre alkalmas" páncél, egyszerre mobilis és ütőképes a harcban. A Colossus a klasszikus tank, az Interceptor az agilisebb játékstílust kedvelőknek szól, míg a Storm a support szerepét tölti. Természetesen egyik típus mellett sem kell elköteleznünk magunkat, a kasztok között válthatunk majd.
A játékkal kapcsolatos legnagyobb örömhír azonban az, hogy nem lesz benne semmiféle loot box, sem pedig a játékmenetet befolyásoló, valós pénzért megvásárolható lehetőség sem. A játékon belüli shoppingolás kimerül a kozmetikai kiegészítőkben. Ráadásul amikor egy ilyen, a kinézetünket módosító tárgyat veszünk, akkor sem fog múlni semmi sem a szerencsén, nem lesz doboznyitogatás, sem pedig szerencsekerék, mindenki konkrétan tudhatja majd, hogy mi az, amiért pénzt adott.
Az EA számára a mikrotranzakciók háttérbe szorítása nyilván összefügg tavalyi Star Wars: Battlefront II-es fiaskóval, olyannyira, hogy a konferencián a legtöbb újonnan bejelentett játéknál is felhívták a nézők figyelmét a loot boxok hiányára.
Az Anthemre egyébként még eléggé sokat kell várni, a játék 2019. február 22-én jelenik meg PC-re, Xbox One-ra és PlayStation 4-re. A fentiekben néhány új screenshotot láthattok a játékról.
Állítólag többen, mint a második részt.
Ha az azzal amennyit tud ennyi embert megfog még mindig, akkor ez a klónja lehet még sikeresebb lesz.
Sajnos már a Mass Effectnél megfigyelhető volt, hogy szarnak a vásárlókra és a rajongók véleményére. Hiszen ők jobban tudják, mi kell a népnek. Hát ez tutira nem.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.