Nem vitás, hogy szép játék lesz a Shadow of the Tomb Raider. Dél-Amerika buja dzsungele szinte kiugrik a képernyőről, ez pedig különösképp elmondható majd, ha Xbox One X-en vágunk bele Lara legújabb kalandjába. A Microsoft felturbózott konzolján ugyanis natív 4K felbontásban élvezhetjük majd a játékot, s annak felturbózott textúráit, a megfelelő megjelenítővel pedig a színvilág is sokkal élettelibb lesz, hála a HDR-támogatásnak. Valószínű azonban, hogy így azért itt-ott megcsúszik majd a framerate, így ha inkább a tükörsima teljtesítményt részesítjük előnyben, akkor lehetőségünk lesz mindezt feláldozni a szakadatlan 60 fps-ért.
A lényeg tehát, hogy lesz okunk nézelődni. És ha már nézelődés, miért ne örökíthetnénk meg a leglátványosabb helyszíneket és pillanatokat? Az alábbi előzetesen bemutatkozott a játék fotómódja is, ami pontosan erre szolgál. Egy halom kameraopcióval, filterekkel és ilyen-olyan csúszkával finomhangolhatjuk a tökéletes dzsungelszelfit.
A Shadow of the Tomb Raider szeptember 14-én debütál PC-n, Xbox One-on és PlayStation 4-en.
https://m.youtube.com/watch?v=PPwRziCeuWw
Nem a grafikát, hanem az ANIMÁCIÓ folyamatosságát fikázták itt többen, köztük én is, mert az darabos és nem életszerű. Ez nem géperő, felbontás függő, egyszerűen fejlesztői igényesség kérdése, és aki játszott néhány olyan játékkal, ahol erre rengeteg energiát fordítanak, azt rohadtul zavarja, hogy pont Lara úgy megy, fut, mint egy robot.
Az XO jobbnak tűnik egy kicsivel.
https://www.youtube.com/watch?v=clQfCP3NFuc
tényleg sokkal erősebb gép-let majdnem egy generációnyit ugrottak vele szerintem
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.