Digitálisan is jól fogyott az új Assassin's Creed

  • Írta: zoenn
  • 2018. október 31.
  • Biznisz
Link másolása
A Ubisoft legfrissebb pénzügyi jelentéséből kiderült, hogy az Assassin’s Creed: Odyssey eladott kópiáinak csaknem fele digitális verzió. Emellett szépen növekedtek a bevételek tavalyhoz képest.

A szeptember 30-án véget ért negyedévben a Ubisoft nettó bevétele 367 millió euróra rúgott, ami 38 százalékkal több a tavalyi év hasonló időszakához képest. A digitális eladások 51,5 százalékkal nőttek 2017-hez képest.

Erre kiváló példa az Assassin’s Creed: Odyssey, hiszen nagy volt a kereslet a játék digitális verziója iránt. Már majdnem annyi fogyott belőle, mint a dobozos változatból - az összes eladás 45 százaléka származik digitális forrásokból -, 10 százalékkal sikerült felülmúlni az Origins tavalyi teljesítményét.

A Rainbow Six: Siege már 40 millió regisztrált felhasználót tudhat magáénak, míg a For Honor 15 millió játékost szólított meg.

Érdekesség, hogy a jövőben a Ubisoft rágyúr a filmadaptációkra. Már készül a Child of Light-sorozat forgatókönyve a Women’s Film and Television Fellowshippel közösen. A Werewolves Within élőszereplős verziója viszont kapásból a mozikban fog kikötni.

8.
8.
KopyAti
*nem védekezés, hanem hárítás.
7.
7.
KopyAti
Hú de jó sokáig el leszek vele akkor. Még csak most kezdtem. Egyúttal egy kérdés:
A harcban állandóan használni célszerű a védekezés, illetve a kitérést? Valahogy egy picit más a harc.
6.
6.
Blueberry
Tényleg nagyon jó játék,de olyanokat vállal mint semmi,sima ps4-on konktétan 0ra esett az fps (gondolom az volt) forgott a kamera,közben minden megfagyott
5.
5.
FrankBlack
#3: 62 óra, 50-es szint (max) de a teljes „előrehaladás” csak 38%, és még a fele térképet fel sem fedeztem. Mondjuk én nem kicsit leálltam azzal szórakozni, hogy a körzetekben minden location legyen completed, aztán message board-ról csináltam a küldetéseket, meg zsoldosokkal harcoltam. Egyrészt farmolás, de amúgy meg nagyon éveztem is, viszont ezért a sztori szálat még régebben valahol félbe is hagytam.
3.
3.
Darksiders84
Ps4 Pron kétszer úgy belasult hosszú másodpercekre hogy nem is emlékszem mikor láttam ilyet azt hittem már lefagy de nem amúgy nagyon elvagyok vele 30 óra 22-es szint és még nem látom a végét. Végig vitte már valaki hány óra alatt?
2.
2.
FrankBlack
#1: +1 Ez engem is rohadtul bosszantott. Én úgy oldottam meg, hogy fix 45 fps-re lőttem be a játékot. De a stuttering, és a tearing elkerülése miatt nem a játékon belüli fps limitert és vsync-et használtam, hanem NV control panel vsync on, RTSS frame limiter 45, igy stabilan tartja mindenhol a framerate-et, és a cpu sem pörög 90-100%-on folyton.
1.
1.
Örülök neki, hogy jók a bevételek, de akkor is jobban lehetne optimalizáltni a játékot, mert ide-oda ugrál az FPS szám. Meg ne legyen már 100%-os proci kihasználtság, röhej. Csináljanak 1 jó védelmet, de ne 4-5 legyen benne.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...