Cyberpunk 2077 - a felhőkarcolókat is bejárhatjuk

  • Írta: zoenn
  • 2018. november 26.
  • Hír
Link másolása
A CD Projekt RED szerint nem kell aggódnunk, a Cyberpunk 2077 bejárható térképe hatalmas lesz, és mivel városi környezetről van szó, még a magas épületek sem csak díszletek, felfedezhetjük őket belülről is.

 A PlayStation LifeStyle oldal arról ír, hogy a készítők a Facebookon válaszoltak egy rajongói kérdésre, amely egy fontos témát feszegetett. Mivel Night City egy hatalmas város, adta magát, hogy a legtöbb épületet belülről is felfedezhetjük. Ez ajánlott is, hiszen rengeteg mellékes tevékenység vár ránk ott.

Magyarán a világ horizontálisan és vertikálisan is kiterjedt, nem úgy, mint a The Witcher III térképe, amely a Cyberpunk 2077 mellett sokkal "laposabb".

A készítők megemlítették, hogy Night Cityt hat kerületre osztották. Mindegyik tele van hatalmas épületekkel. Mivel ezek többszintesek, simán elképzelhető, hogy egy 60 négyzetméteres alapterületű ház a gyakorlatban 120 négyzetméteres, mivel két emelete van. Aztán ott vannak a magas felhőkarcolók, amelyek tömve vannak különböző aktivitásokkal - már csak ezért is érdemes bejárni őket!

Ami a kerületeket illeti, City Center, Santa Domingo, Pacifica, Watson, Heywood és Westbrook is eltérő hangulattal és külcsínnel bír. Night City lényegében olyan, mint New York, Los Angeles és Tokió futurisztikus keveréke.

A CD Projekt RED nemrégiben azt nyilatkozta, hogy céljuk a Red Dead Redemption 2 minőségének elérése a Cyberpunk 2077-tel.

30.
30.
Juha
#29: Amúgy sok early access játék, ami ismertebb lesz, ezért bukik általában nagyot: olyan nincs, hogy mindenkinek jó legyen, szavazzunk! 65% azt mondja legyen x, 35% szerint y! X nyert, de a 35%-ból végleg elvesztettünk 15%-ot, mert nem y. Szépen lefaragjuk a fogyasztókat, ezért nem veszik figyelembe a nagyobb kiadók/fejlesztők sem a játékosok kívánságait, mert ha ilyen lehetőséget egyszer is adnának, akkor egyrészt a hű fanréteg megosztódna, másrészt kivitelezhetetlen dolgokra pazarolnák az erőforrásaikat.
29.
29.
Yanez
#28: Azt én sem értem, miért követelőznek. Gondolom nagyon hozzászoktak, hogy a CDPR játékai third person cuccok. Pedig eddig soha nem volt probléma az, hogy egy game milyen nézetből lesz játszható. Jómagam is csupán megjegyeztem, hogy de jó lenne, ha a kása mellé Mása is lenne.
28.
28.
AfterLife
#24: Igen, viszont ahol előre kijelentik, hogy csak sült krumpli lesz kapható, ott nem fogsz azért panaszkodni, hogy miért nincs főtt krumpli? Nem egyszer, nem kétszer megindokolták a TPS nézet melletti döntésüket, épp ezért felfoghatatlan, hogy az emberek mégis, hogy jönnek ahhoz, hogy követeljék a másik opciót is...
27.
27.
Macifasz
#26: Pedig hidd el - és most nem az itteni emberekre gondolok elsősorban - hogy lesz olyan teszt, legyen az írott vagy videó formátumban, ami kifog térni erre és emiatt lesz neki csalódás vagy bukta és egyéb ehhez hasonló. :-D
26.
26.
Chrysh
#24: Azért majd várom, hogy mikor jönnek emberek azzal a szörnyűséges első világbeli problémával (ami aztán tényleg szétb*sz egy játékot), hogy a Cyberpunk 2077 azért lett "szar", mert nincs TPS nézet, mert kössünk bele valamibe.

Ez tipikusan az az eset, hogyha büdös, mocskos, koszos az egész ház, akkor rúgjuk ki a seprűt.
25.
25.
Sulejman
Ezerszer el lett mondva, de valamiért nem akarják érteni. Az implantok nagy része és a belső nézetből fakadó nagyobb "immerzió" miatt nincs értelme a TPS nézetnek.

Plussz valószínű így spórolnak erőforrást, mert ha csak a felét megcsinálják annak amit mondtak, akkor már ütni fog mindent ami eddig megjelent.

Akki emiatt kihagyja, mert "hurr-durr nincs tps nézet" lelke rajta. Nem az én veszteségem. :)
24.
24.
Yanez
#23: Olyan ez, mint a burgonya: az "alapkoncepció" a krumpli, de van aki sülve szereti és van aki főve. Ponyátno goszpogyin Chrysh? :)
23.
23.
Chrysh
#22: Értem, csak nehezen fogom fel, hogy a játékbeli nézettel, mint alapkoncepcióval, hogy tudja valaki elkaszálni magát egy játéktól?

Bezzegpéldának lehetne mondani a God of Wart, ott senki sem panaszkodott a lassabb tempójú hack n' slash élmény miatt.
22.
22.
hedzsooo
#21: Valamelyest jogos, nekem is nagy kedvenceim a Deus Ex játékok és mindegyik jó volt FPS nézetben, másrészről mindegyikben elviseltem volna a lehetőségét -sőt, örültem volna- a TPS nézetnek. Ízlések és pofonok, ennyi. Van akinek a TPS nézet nem fontos, vannak akik viszont nagyon szeretik, ez nem nyavajgás, csak ennyi. Tetszik érteni? :-)
21.
21.
Chrysh
Akinek kínja van az FPS nézettel annak ajánlom a Deus Ex: Human Revolutiont, vagy méginkább a régi Deus Ex-et, aztán hagyjuk a p*csába az ilyen dolgok miatti nyavalygást, ha lehet.
19.
19.
KENKILL
Ezerszer megmondták h nem lesz TPS mód, aki meg emiatt kihagyja az csak saját magával szúr ki szerintem.
18.
18.
Max3000
#17: Értem én,hogy villanymotor,csak azt nem,hogy a minőség elérése hogy függ össze azzal szerinted,hogy akkor már lesz is tps mód.Ezt még mindig nem értem.

Szerintem nem lesz tps mód,asszem már ki is jelentették a fejlesztők korábban.
17.
17.
felegyi
#14: Ha az az etalonjuk, akkor azt lehetőleg megpróbálják felülmúlni... és mivel rengetegen kérték, sírnak a TPS nézet után, nyilván nem hagyják hogy ezen múljon a játék "sikere"...
16.
16.
#14: Megmondta. Akkor az úgy van és kész :D
14.
14.
Max3000
#13: Hogy ez a következtetésed milyen csillagászati számítás alapján történt,azt leírhatnád....
13.
13.
felegyi
"A CD Projekt RED nemrégiben azt nyilatkozta, hogy céljuk a Red Dead Redemption 2 minőségének elérése a Cyberpunk 2077-tel."

Íme a válasz a nagy kérdésre, ezek szerint ha azt a minőséget akarják hozni, lesz benne TPS mód, hisz a RDR2-ben is volt :)
11.
11.
IcePyke
#10: Az átvezetőkben látni fogod ;)
10.
10.
Yanez
Tps nézet nélkül lehet én is hanyagolom. A sima fps shooterekben nincs bajom a belső nézettel, de egy ilyen összetett, részletes játékban én igenis szeretném kiélvezni a teljes karaktert. Látni ahogyan mozog, mászik, fut, interakcióba lép a környezettel, stb.
8.
8.
Hab
#7: Én úgy tudom csak fps nézet lesz.
7.
7.
Anti4730
Nagyon remelem lesz benne valaszthato tps nézet is, szerintem egy open world jatekban ez alap.
5.
5.
Csoki80
#4: Mekkora ötlet lene ha erre rámennének. Az upgradektől függene, hogy milyen a HUD mekkora a minimap, mi jeleni meg rajta stb.....
2.
2.
Back2U
Egyre jobban várom ezt a játékot.. kár hogy várni kell rá :-( Nagyon szeretnék egy normális scifi RPG-t, mióta a mass effect megbukott nem nagyon találtam semmit se :(
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...