A PlayStation LifeStyle oldal arról ír, hogy a készítők a Facebookon válaszoltak egy rajongói kérdésre, amely egy fontos témát feszegetett. Mivel Night City egy hatalmas város, adta magát, hogy a legtöbb épületet belülről is felfedezhetjük. Ez ajánlott is, hiszen rengeteg mellékes tevékenység vár ránk ott.
Magyarán a világ horizontálisan és vertikálisan is kiterjedt, nem úgy, mint a The Witcher III térképe, amely a Cyberpunk 2077 mellett sokkal "laposabb".
A készítők megemlítették, hogy Night Cityt hat kerületre osztották. Mindegyik tele van hatalmas épületekkel. Mivel ezek többszintesek, simán elképzelhető, hogy egy 60 négyzetméteres alapterületű ház a gyakorlatban 120 négyzetméteres, mivel két emelete van. Aztán ott vannak a magas felhőkarcolók, amelyek tömve vannak különböző aktivitásokkal - már csak ezért is érdemes bejárni őket!
Ami a kerületeket illeti, City Center, Santa Domingo, Pacifica, Watson, Heywood és Westbrook is eltérő hangulattal és külcsínnel bír. Night City lényegében olyan, mint New York, Los Angeles és Tokió futurisztikus keveréke.
A CD Projekt RED nemrégiben azt nyilatkozta, hogy céljuk a Red Dead Redemption 2 minőségének elérése a Cyberpunk 2077-tel.
Ez tipikusan az az eset, hogyha büdös, mocskos, koszos az egész ház, akkor rúgjuk ki a seprűt.
Plussz valószínű így spórolnak erőforrást, mert ha csak a felét megcsinálják annak amit mondtak, akkor már ütni fog mindent ami eddig megjelent.
Akki emiatt kihagyja, mert "hurr-durr nincs tps nézet" lelke rajta. Nem az én veszteségem. :)
Bezzegpéldának lehetne mondani a God of Wart, ott senki sem panaszkodott a lassabb tempójú hack n' slash élmény miatt.
Szerintem nem lesz tps mód,asszem már ki is jelentették a fejlesztők korábban.
Íme a válasz a nagy kérdésre, ezek szerint ha azt a minőséget akarják hozni, lesz benne TPS mód, hisz a RDR2-ben is volt :)
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.