A Bethesda részletezte, hogy milyen frissítések és hibajavítások várhatóak decemberben a Fallout 76-hoz. Ezekből rögtön kettő is lesz a hónapban, amelyek több beígért funkciót - többek közt a PC-s verzióhoz tartozó push-to-talk lehetőséget és a FOV-csúszkát - élesítenek.
Az első patch december 4. környékén landol, de a megjelenés függ a szerverstabilitástól, szóval ne vegyétek készpénznek a dátumot. A frissítés legfontosabb elemei között szerepel a Stash-limit 400-ról 600-ra való növelése, illetve már a főellenfelekből is ütős cuccokat lootolhatunk. Kijavították azt a problémát, ami miatt csak a Vault 76-ban respawnoltak halál után a játékosok. Ezentúl már a Power Armorba sem ragadhatunk bele.
A második tapasz várhatóan egy héttel később, december 11-én fut be. Ebben jön a push-to-talk funkció és a 21:9-es képarányú kijelzők támogatása. Ha elértük az 50. szintet, választhatunk egy új Perk-kártya, vagy a S.P.E.C.I.A.L.-pontok között. A táborunk lerakása is egyszerűbbé válik, és a Buldózer funkcióval a közeli fákat és egyéb akadályokat eldózerolhatjuk.
Emellett számos kisebb-nagyobb bug orvoslásra kerül, illetve megígérték azt is, hogy a javítások mérete is csökkenni fog - tehát nem kell mindig 50 GB-nyi adatot letölteni. A Bethesda még egyszer bocsánatot kért a Fallout 76 állapotáért mindenkitől. A változások listája a fenti linken keresztül érhető el.
A tesztünkre sem kell sokat várni.
A spórolás nyomai?
Egy Christian Leites nevű Twitter-felhasználó szúrta ki, hogy a Fallout 76 komplett kódsorokat vett át a The Elder Scrolls V: Skyrimből és a Fallout 4-ből. Ezek alapján leszűrhető, hogy a programozók sietve láttak hozzá a fejlesztéshez, aminek meglett a böjtje, ugye. Így márt érthető, hogy a Fallout 76 Scorchbeastjei miért hasonlítanak annyira a Skyrim sárkányaira. A Bethesda még arra sem vette a fáradságot, hogy átnevezze a scipteket, modelleket és animációkat.
Éppen fizetnék mikor berohant egy 10 év körüli gyerek az anyukájával, hogy van-e fallout 76 Xbox-ra. Tulaj megpróbálta finoman elmagyarázni, hogy szerinte egy kupac szar ezért nincs és nem is lesz, de ajánlotta helyette a 4. részt.
Erre az volt a válasz, hogy ő nem ismeri a Fallout-okat, nem is érdekli, de látott a 76-ról egy tök jó videót, hogy milyen jól lehet benne hentelni.
Ilyen vásárlókkal persze, hogy el lehet adni minden fost...
Azt 16 ember heggesztette, új ötletekre és technológiákra épült (az egy dolog, hogy nem jó ötletre), egy árvíz elmosta az irodájukat, újra kellett kezdeniük, de közben elfogyott a pénz ezért kiadták úgy ahogy volt.
F76 meg egy szimpla "asset flip" amit elvileg egy AAA stúdió követett el.
Egyébként kódsorok átvétele bevett programozói szokás, ezen nem tudom miért kell fennakadni. Persze ha eleve egy nem optimalizált kódot vesznek át, az gáz.
Btw: már folyik az asset-ek áttelepítése Fallout 4 alá, pár hónapon belül játszható lesz vásárlás és mikrotranzakciók nélkül, valszeg a netcode-on is javítanak :D
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.