Gondok vannak a Red Dead Online gazdasági rendszerével, ez pedig egész komoly morgolódást váltott ki a játékosok körében. Zoenn kollégánk a minap remekül összefoglalta a helyzetet, így röviden legyen ennyi elég: rengeteget kell grindolni ahhoz, hogy a legalapvetőbb kozmetikai cuccokat megszerezhessük a Red Dead Redemption 2 online komponensében, ez pedig jól megágyaz a későbbiekben érkező mikrotranzakciós rendszernek.
A Rockstar válaszolt a játékosok aggályaira, elárulták, hogy a gazdaság egyensúlyának eltalálása jelenleg az egyik legfontosabb ügy számukra:
"Jelenleg is fókuszban van a játék belső ökonómiája, amely terén még komoly balanszolásra van szükség annak érdekében, hogy minden tevékenység megfelelően kifizetődő és szórakoztató lehessen. Emellett dolgozunk néhány bug javításán is, amelyek azt eredményezték, hogy a játékosok meccs közben kiestek a játékból."
A Red Dead Redemption 2 Xbox One-ra és PlayStation 4-re jelent meg. A Red Dead Online bétája már minden játékos számára elérhető.
Tudtommal még valós pénzért nem lehet vásárolni, tesztelik az ingerküszöböt, hogy elkerüljék a későbbi felháborodást.
A "havidíj" sokszor tényleg jobb megoldás lehet minden félnek, de olyan rendszerrel még nem találkoztam, ahol játékidőt vehetek: pl. nem tudom decemberben mennyi időm lesz játszani, de ha teszemazt 50 órányi játékidőt vehetek online-ban kb. 5-6ezerért, és ezt egy éven belül beoszthatom, akkor az win-win szituáció. A játék figyelmeztet az utolsó 10-5-3-2-1 óránál, akár január végén, akár májusban, és eldöntöm, hogy veszek-e még. A kiadónak se lesz rossz, mert ha már kifizettem az 50 órát, úgyis fogok vele játszani, és ha beszippant, tovább perkálni, viszont nekik is fenn kell tartaniuk az érdeklődésünket. Tudom, utópia.
Van olyan ismerősöm aki fél év alatt 300 ezret tolt bele mikrótranzakció címén az egyik játékba...
Miattuk tartunk itt.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.