Megjelent Japánban az X360-exkluzív Blue Dragon, mely mögött a Final Fantasy kitalálója bábáskodott - a játék elképesztően nagy sikert aratott a keleti játékosok körében.
Megjelent Japánban az X360-exkluzív Blue Dragon, mely mögött a Final Fantasy kitalálója bábáskodott - a játék elképesztően nagy sikert aratott a keleti játékosok körében.
A keleti országokban, főként Japánban sosem volt sikeres sem az Xbox, sem az Xbox 360 - a Microsoftnak tehát lépnie kellett valamit, ha tartani akarta a konkurens cégekkel, azaz a Sonyval és a Nintendóval a versenyt. Ily módon állapodtak meg a Final Fantasy kitalálójával, Hironobou Sakaguchival, hogy ő majd készít nekik egy-két "kelet-orientáltabb" X360-exkluzív címet.
Együttműködésüknek első gyümölcse a Blue Dragon, mely elképesztően nagy sikert aratott: mint az a képeken is látható, a játék megjelenését hatalmas várakozások előzték meg Japánban - fiatalok és öregek sokasága "sátrazott" le a debütálást megelőző éjszakán az egyes üzletek előtt, hogy az elsők között ruházhassanak be abba az X360-csomagba, melyben a gép mellé a szerepjátékot csomagolták ajándékba. Ezek után elképzelni sem merjük, hogy mi történik majd a Lost Odyssey jövő évi megjelenésekor - utóbbi munkálataiért ugyanis szintén Sakaguchi felelős.
A keleti országokban, főként Japánban sosem volt sikeres sem az Xbox, sem az Xbox 360 - a Microsoftnak tehát lépnie kellett valamit, ha tartani akarta a konkurens cégekkel, azaz a Sonyval és a Nintendóval a versenyt. Ily módon állapodtak meg a Final Fantasy kitalálójával, Hironobou Sakaguchival, hogy ő majd készít nekik egy-két "kelet-orientáltabb" X360-exkluzív címet.
Együttműködésüknek első gyümölcse a Blue Dragon, mely elképesztően nagy sikert aratott: mint az a képeken is látható, a játék megjelenését hatalmas várakozások előzték meg Japánban - fiatalok és öregek sokasága "sátrazott" le a debütálást megelőző éjszakán az egyes üzletek előtt, hogy az elsők között ruházhassanak be abba az X360-csomagba, melyben a gép mellé a szerepjátékot csomagolták ajándékba. Ezek után elképzelni sem merjük, hogy mi történik majd a Lost Odyssey jövő évi megjelenésekor - utóbbi munkálataiért ugyanis szintén Sakaguchi felelős.
meg elég bárgyú az egész stílusa, a főszereplő helyébe sem tudom beleélni magam, mert unszimpatikus, mondjuk számomra az ffxii is azért nemjön be annyira mert elég izé lett benne a főhös...jo, tudom hogy video alapján ne itéljen meg egy gamet az ember, de valaki meséljen már részleteket a gameről...bár aki x-et vesz nemtudom mennyire akar ilyen gamekkel jáccani, amikor ottvan a nagyszerű lsot planet meg gears of war, azok nikább tucatjátékok, jó értelembe véve persze, mert az amcsi és eu-s rétegnek sokkal jobban befognak jönni sztem..persze kell az ms-nek a japán tortábol egy szelet
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.