A Ubisoft nemrég a Twitteren tartott egy kérdezz-feleleket a hamarosan megjelenő Far Cry: New Dawn kapcsán. Ennek apropójából pedig a játék kreatív rendezője, Jean-Sebastien Decant elárulta, hogy a Far Cry 5 történetét továbbgondoló New Dawnban nemcsak a helyszín állapota és a szereplők lesznek mások, de a játékmechanikában is lesznek újdonságok.
A kreatív rendező elárulta, hogy a játék kap majd egy könnyed szerepjátékos vonalt. Az egyik ilyen megoldás, hogy most már szintezve lesznek az ellenfelek, illetve a fegyverek, vagyis egy jobb mordállyal az alacsonyabb szintű ellenfeleket könnyebb dolgunk lesz kiiktatni, de ez persze fordítva is igaz. Emellett kiderült, hogy a Prosperity Home névre keresztelt bázisunkat folyamatosan fejleszthetjük, ami többek között a világban található NPC-k hozzánk való viszonyát is befolyásolja, így ha odafigyelünk, folyamatosan jobb tárgyakat szerezhetünk be tőlük.
Végül pedig kapunk egy Escalation System nevű rendszert, ami tulajdonképpen annyit jelent, hogy a játékban található helyőrségeket nem csak elfoglalhatjuk, de ki is foszthatjuk. Ez esetben az ellenség erősítést fog hívni, majd meg is erősíti az állásait. Mi pedig a komolyabb kihívás ellenére újra és újra megpróbálhatjuk majd kifosztani ugyanazt az állomáshelyet, annak reményében, hogy egyre jobb cuccokat találunk majd.
A játék február 15-én jelenik meg PC-re, PlayStation 4-re és Xbox One-ra.
Csak hogy mai szemmel is "elismert" játékot mondjak.
Bár legutóbb pont azt írtad, hogy azért NEM népszerű a Division, mert (szerinted) rpg és háromszor kell fejbelőni az embereket.
Szerepjátékos elem = szinteződő ellenfelek és fegyverek.
Lootbox szagát hozza a reggeli szél.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.