A PC Gamer tesztelői szerint a játékban túlságosan erős a motion blur effekt, melyet ugyan a menüben ki tudunk kapcsolni, ám a helyzet ettől nem igazán javul, a gyorsabb mozgások során túlságosan is elmosódott képet kapunk. Ugyanígy a felbontás beállítása is zűrös; teljes képernyős futtatás esetében még gond nélkül állíthatjuk be a kívánt értéket, ám borderless módban már mindegy, hogy mire kattintunk, mindenképpen a monitorunk natív felbontását alkalmazza a játék.
A DSOGaming írói pedig elsősorban a silány optimalizációt emelik ki a legjelentősebb problémaként. A játék ugyanis a csúcstechnológiás RTX 2080 Ti videokártyával sem képes elérni zökkenőmentesen a 60fps-t 4K-s felbontás mellett még közepes grafikai beállításokon sem. A helyzet más konfigurációk esetében sem rózsás, 1440p esetében egy RTX 2080 alig képes magából 45fps-t kipréselni, míg a pár generációval korábbi csúcsot képviselő GTX 980Ti még full HD felbontáson is sokszor szenved a játék zökkenőmentes futtatásával. Ráadásul a DLSS a megjelenéshez képest csak jóval később érkezik, és a valós idejű sugárkövetés jelenléte sem garantált.
Mindezek fejében még az irányítás sem az igazi; az egérgyorsítás bugosra sikerült, így a célzás sokszor meglehetősen nehézkes, valamint a látószöget sem lehet személyre szabni, ami sok játékos számára elengedhetetlen a megfelelő élmény eléréséhez.
A BioWare munkatársai időközben reagáltak a panaszokra, és egy gyors patch mellett összegyűjtötték azokat a problémákat, melyek javításán jelenleg is dolgoznak. Így például az input lag teljes mértékben ki lesz küszöbölve a játék végleges verziójának megjelenésére, ahogyan a repülés nehézkes irányítását is át fogják dolgozni. Az irányítógombok személyre szabhatóságán is dolgoznak, illetve a játékhangok összecsúszásán, de a legfontosabb, hogy az optimalizációt illetően is komoly változásokat ígérnek.
Persze, hogy mindebből mi valósul majd meg a játék rajtjára, az február 22-én fog csak kiderülni.
Division es Destiny 1-2 utan semmi extra nincs benne, csak a repkedes - de megis szorakoztatonak tunik egyelore. Nem gyozott meg a demo teljesen arrol, hogy kell ez nekem - foleg, hogy ott lesz marciusban a Div2, amit nagyon varok -, de nalam nagyon jol futott, stabilan, es leszamitva a loading screenes szarakodast (amelyet egy gyors alft4 es reconnect megoldott minden esetben) nem volt nagyobb gubanc. Nyilvan ez csak egy nagyon regi build, ki tudja mi lesz belole kesobb, mindenesetre elorendeltem, nem egy okor ara, ennyi kockazat belefer. A sztori erdekel, az akcio meg ha mas nem, hetvegi lovoldenek neha jo lesz. :)
Pedig vártam
Max3000 a hype az sohase jo, de azert azt se szabad elfeledni, hogy a mediumok foleg a magyarok sokszor nem pontos infokat hoztak le hanem a bulvar cikkeket hoztak at a tobbiektol amik szepen gerjesztettek a commenteket. Most is ugyan ez a helyzet es sok mas jateknal is mindig ez van.
https://www.youtube.com/watch?v=aj01b_z3gnc
A játék egyébként átlagos lett sajnos.
https://www.youtube.com/watch?v=QfUc0iktzjY
Xbox S-en sokszor 20FPS alatt fut:
https://www.youtube.com/watch?v=x9eah-BI4AU
Van itt örök töltő képernyő, crash, lag, stb. Ahogy számítani lehetett rá, az E3-as videóból nem lett semmi, most sem sikerült next-gen játékot kreálni.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.