Tegnap számoltunk be róla, hogy a Titanfall univerzumában játszódó battle royale-mellékszál, a free-to-play modellt követő Apex Legends a bemutatkozásának első napján egymillió embert mozgatott meg. Tegnap aztán az Electronic Arts megtartotta aktuális pénzügyi évének beszámolóját, ahol a kiadó vezetője, Andrew Wilson elárulta, a játék iránti érdeklődés egyelőre nem lankadt.
Mindez számszerűsítve azt jelenti, hogy kevesebb mint 48 óra leforgása alatt több mint 2,5 millió játékos próbálta ki a shootert, ráadásul ezek többsége egyelőre bizalmat is szavazott a játéknak. Wilson szerint tegnap volt olyan időszak, amikor egyszerre több mint 600 ezer játékos nyúzta a titánokat nélkülöző Apex Legendset. Wilson egyértelműsítette, hogy a cél a hárommilliós tábor elérése.
Tegnap egyébként a játék első évadának ütemterve is kiderült. A márciusban induló első szezonban kapunk majd a Fortnite-ból ismerős Battle Passt, majd később új karakterek, játékmódok és lootok is érkeznek, ahogy az is borítékolható, hogy az eSport irányába is elmozdul majd a játék.
Ez battle royal
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.