A GDC 2019 alkalmával idén is lezajlott a Game Developers Choice Awards díjátadója. A nagy presztízsű esemény indulóira a játékipar prominens fejlesztői szavaztak, s a DICE Awards és a The Game Awards után ők is megerősítették: a God of War volt 2018 legnagyszerűbb játéka. A Sony hatalmas sikerű programja mellett persze több kisebb indie cím előtt is meghajoltak a zsűritagok, így például a Celeste, az Into the Breach, a GRIS, valamint a Return of the Obra Dinn fejlesztői is hazavihettek egy-egy szobrocskát.
Érdemes továbbá megemlíteni az Életműdíj nyertesét is: Amy Hennig előtt is tiszteletetüket tették a szakma képviselői. A videojátékipar veteránját leginkább a Naughty Dog csapatánál letett munkája kapcsán ismerhetjük, hiszen ő tervezte és rendezte az Uncharted-széria epizódjait. Hennig részt vett továbbá a Jak and Daxter-játékok fejlesztésében is, de a Crystal Dynamics tagjaként dolgozott a Legacy of Kain-széria legsikeresebb darabjain.
Most pedig lássuk a nyerteseket!
Legjobb audio
Celeste (Matt Makes Games)
Legjobb debütálás
Mountains (Florence)
Legjobb dizájn
Into the Breach (Subset Games)
Legjobb mobiljáték
Florence (Mountains)
Innovációs díj
Nintendo Labo (Nintendo EPD / Nintendo)
Legjobb narratíva
Return of the Obra Dinn (Lucas Pope / 3909)
Legjobb technológia
Red Dead Redemption 2 (Rockstar Games)
Legjobb vizuális stílus
GRIS (Nomada Studio / Devolver Digital)
Legjobb VR/AR-játék
Beat Saber (Beat Games)
Közönségdíj
Beat Saber (Beat Games)
Az év játéka
God of War (Sony Santa Monica / Sony Interactive Entertainment)
Úttörői díj
Rieko Kodama
Életműdíj
Amy Hennig
A jelöltek teljes listáját ebben a cikkben tekinthetitek meg.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.