Novemberben érkezett a hír, miszerint modern feldolgozást kaphat az eredetileg 1995-ben megjelent Command & Conquer, később pedig a Red Alert is. A Petroglyph az Electronic Arts felügyelete alatt dolgozik a remasteren, a fejlesztés pedig, úgy tűnik, hogy egészen remekül halad. A játék producere, Jim Vessella Redditen üzent a játékosoknak, ahol beszélt a vizuális oldallal foglalkozó csapat álláspontjáról, valamint közzétett egy képet a megszépült Construction Yardról is:
Vessella elárulta, hogy márciusban végre játszható stádiumba került a kampány első missziója, amely során rengeteg újrakevert vizuális elem fut 4K felbontásban. A producer azt is megemlítette, hogy a látványvilággal foglalkozó csapat elsődleges célja mindvégig az marad, hogy hűen visszaadják az eredetileg megálmodott kellékeket.
"Érdemes azt is megemlíteni, hogy ha konfliktus támad a játékbeli modell, az átvezetőkben látható modell, vagy a felhasználói felület portréképe közt, akkor a csapatunk mindig a játékbeli modell alapján tervezi meg az új dizájnt. Ettől függetlenül, ha van rá lehetőség, akkor a videókban látható apróbb részleteket is figyelembe vesszük, hogy ezzel is részletgazdagabbá tegyük az új modelleket" - tette hozzá Vessella.
Anno szénné sz*pattuk egymást multikban :)
Várom ! :)
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.