Sok jó dolgot elképzelhettünk a megjelenése előtt Anthemről, de a BioWare akció-szerepjátéka több szempontból is kiábrándíthatta az érdeklődőket. Nem ez lett az év legnagyszerűbb játéka, és nem ez lett az a projekt, amivel az EA és a BioWare megvalósíthatta a hosszú éveken át működő online service üzleti tervét. Nem lett a játék technikai problémáktól mentes és nem készültek el időben a beígért tartalmi frissítései sem. Egyszerűen szólva az Anthem a meg nem valósult elképzelések idei legnagyobb mintapéldája lett.
A kilátások pedig bizonytalanok. Az Act 1 újdonságai határozatlan ideig csúsznak, hogy a fejlesztőbrigád a játék már meglévő problémáira fókuszálhasson, egy online akció-RPG esetében ez azonban elég húzós lehet - ha a közönség végleg magára hagyja a játékot, akkor hiába a belefektetett munka. És sajnos úgy tűnik, hogy nem csak a játékosok, de a fejlesztőcsapat vezető személyiségei is új vizekre eveznek. Aki követi a bioware-es deveket a közösségi médián, az észrevehette: a játék vezető producerei, Michael Gamble és Mark Darrah már más projektekkel foglalkoznak, az Anthem rendezője pedig személyes okok miatt, valószínűleg csupán ideiglenesen, de elhagyta a pozícióját. Mark Darrah, gyakorlatilag el is árulta, hogy már a Dragon Age 4-en foglalatoskodik.
Mindez persze okkal keltett kételyeket a maradék játékostáborban - sosem jó jel, ha az élő, organikus, folyamatosan frissülő projektet elhagyják annak (a publikus perspektíva szerint) élvonalban álló fejlesztői. A futótüzet megelőzve azonban Chad Robertson, a BioWare Live Service-ért felelős munkatársa Twitteren megnyugtatott mindenkit: az Anthem továbbra is komoly prioritást élvez, nem hagyják magára a játékot.
"Továbbra is 100 százalékosan elkötelezettek vagyunk az Anthem mellett, már alig várjuk, hogy megmutassuk azokat az újdonságokat, amiken dolgozunk. Biztosak akarunk lenni benne, hogy nem ígérgetünk idejekorán, így a tartalmi frissítésekről érkező híreket majd akkor közöljük, ha azok már közelednek a végső, kész állapotukhoz" - írta Robertson.
Kb 2013 óta volt idejük rá, mégse tették.
Érdekes módon a fentebb írt játékok fejlesztői figyeltek/figyelnek ezekre.
A Bioware-nél vagy vakok vannak, vagy magasról tettek rá.
Az a nagy különbség az EA és az Ubisoft között, hogy utóbbi tonnaszám nyomatja a jobbnál-jobb ( vagy idővel azzá váló :) játékokat és eddig minden mostani játékuk megjelenése után folyamatosan támogatták és javítgatták azt.
Adnak single élményt a népnek és szarnak a br-re :)
Nem utolsó sorban kikérték a véleményem ( nem csak az enyém, mindenkiét ) és olyan irányba mentek tovább amivel én is meg vagyok elégedve...
Úgyhogy 100x inkább Divisionozok, mintsem Anthemezzek. Nálam az Ubisoft nagyon komolyan előre lépett. Igen Div2 nincs Steamre ( egyenlőre ), de van UPlay-re szóval leszarom... ( Az meg így is úgy is kell :)
De mindig lesz egy olyan gamer réteg, akik presztízs kérdést csinálnak abból, hogy első napon meglegyen nekik az agyonhájpolt játék, mert akkor dicsekedhetnek vele az osztályban.
Hű, remélem neked nem csak ez jött le a kotakus cikkből... :-)))
Itt pont nem a kiadó a hibás.
https://kotaku.com/how-biowares-anthem-went-wrong-1833731964
Minden mellé csúszott na de ennyire..ezen mindig ledöbbenek picit.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.