Ha az idén nyolcéves Skyrim precedensét vesszük alapul, akkor talán nem is tűnik annyira lehetetlennek, de elsőre hallásra azért mégis meghökkentő, hogy a Bethesda egy teljes évtizedre tervez a The Elder Scrolls VI-tal. A játékot tervező Todd Howard az IGN-nek adott interjújában beszélt a várva-várt RPG-ről és a stúdió terveiről azzal kapcsolatban.
"Az emberek a mai napig játsszák a Skyrimet, sőt még mindig az egyik legjobban fogyó játék. Tudom, hogy az interneten viccelődnek ezzel kapcsolatban, de Switchen például ma is az egyik legnagyobb bestseller. Bármely platformra kihozzuk, ott egyből sikeres lesz. A játékosok szeretik, mert szinte a végtelenségig játszható, hála például a modoknak. A The Elder Scrolls VI-ot fejlesztve tehát ez egy új irányadást nyújt nekünk. Egy olyan játékot kell készítenünk, amit az emberek legalább tíz évig játszhatnak. Legalább!"
Habár a játék kimarad az idei E3-ról, mi lelkesen várjuk a Bethesda konferenciáját: a csapat olyan címeket tartogat a tarsolyában, mint a DOOM: Eternal, vagy a Wolfenstein: Youngblood, unatkozni tehát biztosan nem fogunk.
~másfél óra alatt PS4-en volt:
-fehéren villódzó aszfalt
-beragadó fegyverhang (újraindítással szűnt meg)
-ellenségen átmenő ütés
"sztori"-ra nem mondok semmit, ugyanolyan alibi cucc, mint a többi kraftolós játéknál, összességében szerintem még a Conan Exiles is jobb volt ennél, abban legalább lehetett meztelen fél méteres f****ú négerrel kergetni az F kosaras szőke pi***kat.
https://img.fireden.net/v/image/1456/48/1456486180556.png
https://img.fireden.net/v/image/1446/43/1446434350185.jpg
https://youtu.be/s2-sDeavkqU?t=807
https://youtu.be/s2-sDeavkqU?t=2336
Ha valaki modolással védi egy játék érdemét azt mindig is röhejesnek tartottam, mivel ezek nem a fejlesztők és a játékosok érdemei, hanem azoké akik azokat készítik. De ez a kókler banda valószínűleg soha a büdös életbe nem fog megtanulni játékot készíteni. Pl: Ragaszkodnak egy ezer éves, minden tekintetben POCSÉK motorhoz.
A skyrim-be beletoltam kb.2-3ezer órát a W3-nál alig vártam hogy vége legyen a játéknak a NG+ már nem is érdekelt.Hányingerem volt a sok p.cstől akik nyálazták hogy évtized játéka meg korszakalkotó stb... holott semmi korszakalkotó nem volt benne (a soft porno-t leszámítva).
Sőt a fejlesztők el is mondták hogy rengeteget merítettek a Skyrim-ből szerintem ez magáért beszél, akkor pár kiscsirke aki itt csipog igazán lényegtelen.
A W3-ban Geralt egy igazi csicska volt, még a mezei parasztok is lóti-futi küldöncnek nézték, csak épp wc nem kellett pucolnia szóval nem igazán tudtam azonosulni a karakterrel, a "nagy witcher" akit mindenki csicskáztat köszi egyszer elég is volt.
A TES6-ot nagyon várom szerintem oda vissza verni fog minden játékot és remélem 2x nagyobb lesz a bejárható terület mint a Skyrim-ben.
Witcher-t anno imádtam, de azt a történet viszi a hátán, vizuálisan gyönyörű, de a harcrendszere pocsék. New game+ már évek óta várja, hogy befejezzem, valszeg sose fogom, pc-t már össze se raktam költözés után.
De ahhoz ki kell bujnod anyuci pincéjéből először.
Figyi, szájbavághatlak? Szabad? Léééégyszíí...
(...es ezert tart itt ez a vilag, ez az orszag, ez a hirportal.)
- A motor elavult, amelyet le KELL cserelni. Pont. (Spoiler alert: Nem fogjak. Pont)
- A Morrowind ota egyszerusodott a jatek egyes alrendszere (igy tobb emberhez jutott el, mainstream lett a jatek es igy sokkal tobb penzt is hozott). Izles kerdese, hogy ez jo vagy rossz, mind a ket felnek igaza van, de nyilvan a sajat szemszoget vedi mindenki. Az teny, hogy ez az egyszerusodes megfigyelheto az osszes tobbi jatek eseteben is.
Egyebet nem tudok elmondani, kérem kaccsolja ki a netet...
Sajnos manapsag mar ez a Gamekapocs, 4-5 gyomorbeteg troll jatszotere, akik minden, de tenyleg MINDEN cikkhez hozzaszolnak es szetbsznak minden indulo kommunikaciot, mert megtehetik es meg is teszik.
Játékos élmény tekintetében az egyik legélvezetesebb amivel játszottam valaha ( és egyben a legtöbb óraszám amit beletoltam, PC-n ) a Skyrim volt. A második a Fallout 3 és a harmadik a Just Cause2 ( de ez most nem számít :). Ha egy játék annyira el tud embereket varázsolni, hogy egyszerűen csak nekiáll az ember sétálni a világban ( felfedezni, beszélgetni és örömmel tölti el, hogy a részese lehet ennek az élménynek ) akkor ott valóban komoly baj van... :)
A játékosok ( és fizetőképes vásárlók ) többsége ( !!! ) mégis inkább játszik, moddol és élvezi a játékot... Valahogy ez az ami számít, nem a nyafogásotok!
A Skyrim után az Oblivion egy nehézkes, nyögvenyelős borzalom... Igen engem a Skytim vonzott be és utána találkoztam az elődökkel, de olyan mértékben taszítanak, annyira kőkorszakinak tűnek, hogy az borzalom. Lehet, hogy komplexebb, lehet, hogy mélyebb, de mint játékélmény ... Semmikép!
Szóval ezaz, gyerünk, osszátok a mennyei mannát serényen, még akkor is ha ettől is maximum csak ti tűntök idiótának...
- Elmondasuk (tavaly E3-on) szerint a regi motorjukat fejlesztgetik es hasznaljak majd a Starfield alatt, es ez lesz a TES VI. alatt is.
- Buszken meselte Howard az IGN interjuban, hogy a BGS csapat magja es kreativ resze 15-20 eve egyutt van es marad is. Na most csodat es nagy valtozast ezek utan ne varj.
Na most a motor jelen esetben egy komplex, megannyi alrendszerbol allo massza, amely egyes reszeit hiaba is fejlesztik, ha az alapveto hibak mindig ugyanazok - lasd a 20 eves unlockolt fps ertek eseteben felgyorsulo karaktermozgas, amelyet az elmult evtizedekben sem szuntettek meg es a FO76 is ugyanugy elojott, mint elotte. Nagyon gaz. Es valahol jelzi is azt, hogy mire szamithatsz. Csodara nem :)
A Fallout 76-tal végre a Bethesda is eljátszotta a hitelességét és már nem engedhetnek meg maguknak annyit, mint azelőtt.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.