Az Inside Xbox livestream során Chris Lee, a Halo-sorozat egyik rendezője megerősítette, hogy a Microsoft konferenciáján levetített előzetes nem CG volt, hanem tényleg a játék motorjával rögzített in-engine felvételt láthattunk. Emellett azt is elárulta, hogy a Slipspace engine a Microsoft egyik legerősebb jelenlegi toolsetje és lényegében a Halo-sorozat következő tíz évét alapozzák meg vele.
Lee azt is elmondta, hogy a játék egyszerre jön PC-re, a Project Scarlettre, Xbox One-ra, Xbox One S-re és Xbox One X-re is, vagyis a 2020 karácsonyára tervezett premier mindegyik platformot érinti.
A rendező azt is elárulta, hogy a bemutatott előzetes a játék nyitánya lesz, a benne szereplő pilóta pedig egy új szereplője lesz a Halo-univerzumnak. Az Infinite-ben pedig bőven fordítanak majd időt arra, hogy elmagyarázzák, ki is a karakter és milyen szerepe van a történetben.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.