Az E3 során Marty Strattont kérdezték a DOOM-os RTX-lehetőségekkel kapcsolatban, aki az alábbiakat válaszolta: „Tudjátok az RTX csodálatosan néz ki. Ugyan a technológia nagy előnyöket rejt magában, de ez nem feltétlenül jelenti azt, hogy növelné a játékosaink számát valami olyasféle módon, mint ahogyan a Stadia fogja, de mégis, az emberek ezt elvárják DOOM Eternalban és az id Tech 7 el is fogja hozni az RTX-et. De még mennyire! Úgy értem, az egész csapattal együtt szeretjük ezt a cuccot, és úgy hiszem, hogy jobbak leszünk majd benne, mint eddig bárki más.”
A DOOM Eternal esetében még nem tudni pontosan, hogy miként fogják alkalmazni majd az RTX-funkciókat, ám az eddigi gameplay felvételek alapján erős a gyanúnk, hogy a tükröződő felületek mellett az Nvidia Adaptive Shading is bevetésre kerül.
A DOOM Eternal november 22-én startol el Xbox One-on, PlayStation 4-en, Nintendo Switchen, PC-n és Google Stadián.
Itt jön be a fejlesztők felelőssége: ahelyett, hogy az általam is említett problémákkal foglalkoznának inkább felülnek az nvidia szaros hype vonatára ( valószínűleg aprópénzért ) és lesznek a játékok egyre nyomorultabbak...
Mennyire nyomorult már, hogy keresni kell az olyan játékot
- ahol kinyithatatlan ajtók, láthatatlan kerítések nem állják utunkat?
- ahol elakad egy 2 tonnás autó egy 10 cm-es bokorban, padkán ( vagy nem ugrik fel a holdra tőle :)?
- ahol egy gránát nem dönt le egy fa, tégla ajtót, falat, tör szét egy asztalt, széket?
- ahol egy bokorban elakad a lövedék?
- ahol ki lehet vágni egy fát gépfegyverrel ( hello Crysis :)?
- ahol gellert kap a lövedék bizonyos felületen, vagy egyszerűen át meg rajta?
- ahol az ai nem abból áll, hogy fut feléd és közben lő vagy max. beáll egy fedezék mögé?
- ahol számít a felület amin mész?
- stb... stb...
Ne jöjjön nekem senki azzal, hogy ezt ebben azt meg abban lehet, mert az ordas nagy kamu. Ezeknek mára már alap dolognak kéne lennie minden ( !!! ) játékban ! >:E
De a legnyomorultabb, hogy 2019-ben felvetül egyáltalán, hogy egy 2004-es játék bármilyen téren etalon lehet...
Meg az, hogy ki kell kapcsolni a teljes tükröződést és a bevilágítást, hogy egyáltalán demozni lehessek a különbséget és közben hülyére veszik a teljes gamer társadalmat...
Szóval meg kell köszönni Nvidia-nak, hogy tudott nagyot álmodni, de ezzel legalább kap egy kis fókuszt a dolog és talán egy kicsivel nagyobb ütemben fog tudni fejlődni, mint eddig.
Röviden pont a valós fizika felé indultak el ezzel. ;)
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.