A frissen megjelent Call of Duty: Mobile ismét bebizonyította, hogy a mobiljátékok piacát bizony nem érdemes alábecsülni. A Sensor Tower adatai szerint a népszerű FPS-franchise mobileszközökre szabott változatát mindössze egy nap alatt 20 millióan töltötték le, ugyanennyi idő alatt pedig több mint 2 millió dollárt költöttek rá az androidos és iOS-es felhasználók.
A Tencent játéka hagyományos free-to-play üzleti modellre épül, vagyis ingyenesen hozzáférhető, a prémium valutájával (COD Points) azonban különböző fegyvereket, skineket és egyéb kiegészítőket vásárolhatunk. A valódi pénzzel megvásárolható valutát különböző méretű csomagokban, 1-től 100 dollárig terjedő kiszerelésben találjuk meg.
A játék célja, hogy mobilplatformokon is átfogó Call of Duty-élményt biztosítson, ezt pedig reflektálják az első napos tartalmak is. A klasszikus Team Deathmatch, Free-for-All vagy Domination játékmódok mellett megtaláljuk benne például a Gun Game játékmódját is, és olyan közösségkedvenc pályákon játszhatjuk őket, mint a Crash, a Crossfire, a Hijacked vagy a Nuketown. A Fortnite és a PUBG Mobile kihívójaként pedig innen sem maradhat el a battle royale-mód, amelyet egyedül duóban, vagy négyfős csapatban is játszhatunk.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.