Kevés olyan játék létezik a világon, amiről azt mondhatjuk, hogy az EA-nél jó kezekben van, de a Petroglyph Games és a Lemon Sky Studios alkotását illetően kivételesen ez a helyzet. Az eredeti Command & Conquer felújítását ugyanis egészen az alapoktól kezdték, ám minden egyes lépés során próbáltak hűek maradni az eredeti klasszikushoz. Így például megőrizték az eredeti 2D-s látványvilágot, ahogyan az egységek kinézetét is úgy építették fel újból, hogy az hű legyen az 1995-ös verzióhoz.
De persze azért bőven lesz majd izgalmas és látványos újdonság a felújított verzióban; játék közben majd egy gombnyomással választhatunk például az eredeti 320x200-as, vagy a modern 3840x2160-as assetek közül, ahogyan egy felturbózott zoomolási opció is elérhető lesz.
Az RTS-ek listáját hadd egészítsem ki az egyik kedvencemmel:
KKnD
Kalandból pedig a Gothic sorozatot imádtam nagyon.
A technikai is elszállt, ma már senki nem kíváncsi 2D - 2.5D vagy 3D felülnézetes megvalósításra, amikor egy szerepjátékot el lehet mesélni full 3D-ben belső nézetből ( Witcher, TES, DA, Fallout, Outer Worlds :)... Sokkal szívesebben játszanék például egy Dűne világában játszódó Dishonored-el... A C&C-ből a Renegade sokkal szórakoztatóbb volt, mint addig bármelyik valaha, pedig a klasszikusokat is imádtam...
Megvan még Switch-re a War Party, de az is kb. B kategóriás W3 utánérzés dinókkal.
Abszolút kedvencem a Universe at War, brutálisan eltérő frakciók, (maga korában) látványos grafika és játékmenet, trilógia első részének készült, de a gyenge eladások miatt a történet befejezetlenül ér véget.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.