Az 505 Games bejelentése szerint a Death Stranding PC-s verziója egyszerre fog elrajtolni az Epic Games Store és a Steam felületén, így egyik platform sem élvezhet majd időleges exkluzivitást.
Időközben pedig már életre is kelt a játék steames és epices adatlapja, ám a gépigénnyel és PC-s exkluzív tulajdonságokról (támogatott felbontás, képfrissítés, FOV-csúszka) egyelőre még nem érkezett részletesebb információ.
A Conan O’Brien műsorát és a Rick and Morty világát is megjáró Death Strandingről a részletekbe menő tesztünket az alábbi linken olvashatjátok. A játék jelenleg kizárólag PlayStation 4-en érhető el, a PC-s start 2020 nyarának elejére várható.
Az Uncharted első 3 része egy teljesen lineáris játék volt,míg a Tomb Raider félig nyitott terepen játszódott és nem kötötte meg a játékos kezét.
Megmondom őszintén,hogy én az Uncharted trilógia sztorijára se emlékszem.Annyi maradt meg a játékból,hogy a második vagy a harmadik rész végén valami összeomló épületben kellett szaladgálni,meg a harmadik rész elején a fiatal Nathan Drake-el kellett menni.
Egyedül az első Tomb Raider sztorija rémlik,meg az utolsóé(de azt 2 hónapja fejeztem be).
Egyéb: valaki hasonló véleményen volt mint én, de azt mondta a Last of Us sokkal jobb mint Nathan kalandja, annak köszönet, tényleg igaz, modnjuk még nem vittem végig de már szórakoztatóbb mint a másik ND játék
Szóval a lényeg, hogy felhozódott, megint az Uncharted 4 ami szerinte ász szerintem meg nagyon nem. Elindítottam a Shadow of the TR-t és minden tekintetben verte.
Erre ellenérvként azt hozta fel, hogy ne hasonlítsak egy 1 éves játékot egy 4 éveshez. Igaza volt és elhallgattam. Most csak olvasok, hogy te is e DS-t egy pár éves játékhoz hasonlítod.... :)
(spoilermentesen)
Sétaszimulátorból ilyen részletesen kidolgozott és élvezetes játékmenetű darab talán még soha nem volt a játékpiacon. A világ magával ragadó, a futárkodás önmagában is tartogat kellő kihívást, kiváltképp akkor, amikor feltűnnek a PV-k vagy az öszvérek a színen. Kicsit nehéz megfogni, mi varázsolja el annyira az embert a játékban, de tény, hogy egy napi baktatás - és az egyes telepek királis hálózatba kötése - kellőképpen élvezetes volt ahhoz, hogy ma is gyermeki lelkesedéssel vágjak neki az útnak. Ezen a ponton azonban kezdem érezni, hogy a beharangozott 4. fejezet utáni eseményfelpörgés igenis kelleni fog, mert az egész játék nem fogja elbírni a jelenlegi tempót. Hiába szép a táj, hiába magával ragadó a környezet és a tálalás, 40-50 órán keresztül nem fogja fenntartani az ember érdeklődését, hacsak nincs mögötte valami nagyon durva történet, ami visz előre. Mondom mindezt úgy, hogy híresen jól bírom a lassan épülő történeteket. Egyelőre azonban nem fenyeget az unalom veszélye, a játék megvett kilóra eddig.
Két dolog nem tetszik csak benne.
Az első, hogy a hordár menü egy totális káosz. Bevallom, az első néhány küldetésnél nem is tudtam pontosan, hogy most sikerült-e leadni a teljes feladatot, csak a folyamat végén megjelenő - és rendszerint túlzottan megdicsérő - hologram figura szövegéből derült ki, hogy minden rendben volt. Mivel azonban rengeteg beállítási lehetőség van, elnézem a játéknak, végül is szokható a menü.
Ami viszont egyértelműen félresikerült, az a közösségi "élmény". Kojima szeretett volna egyedit alkotni ezzel, végeredményben sikerült is, mert ilyet nem láttam még korábban, de ha valamit ki kellett volna hagyni, az ez. Vagy jobban át kellett volna gondolni. A játékostársaim ugyanis mindenhova táblákat állítanak fel, és teljesen indokolatlan épületeket és tárgyakat hagynak szerteszét. Van olyan hely, ahol a táblák egymást érik, kábé a feladatot, vagy felveendő tárgyakat nem lehet látni tőlük. Sokszor a játék örömét is elveszi, hogy akárhova megyek, mindenhol létrák és kötelek várnak, még az esélyt is elvéve, hogy kicsit gondolkodnom kelljen a továbbjutáson. A létrahegyek MELLETT felmászni egy hegyre viszont elég hülyeségnek tűnik. A játékosok között rengetegen akarják elkeseredetten gyűjteni a lájkokat. Egy veszélyes folyó felett például felhúzott 3 ember egy hidat. Tök jó, legalább lehet használni. Arra megyek néhány óra elteltével, és még másik 6(!) híd áll az első közvetlen szomszédságában. A folyó már szinte nem is látható tőlük. Abbéli reményükben, hogy majd lájkokat kapnak, az emberek egymás hegyén-hátán építkeznek, vagy hagynak egymástól pár centire létrákat, köteleket. Ez persze nem a játék hibája, hanem a játékosoké, de szerintem lehetett volna tudni, hogy ez lesz, sokan kuncsorognak pár szaros lájkért.
Na de ezen kívül úgy gondolom, hogy a Death Stranding megérdemli a figyelmünket, és tűkön ülve várom azt a bizonyos 4. epizód utáni tempóváltást.
Eddig csak annak unalmas szar a game, aki nem játszott vele. Milyen érdekes! :D
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.