A héten jelent meg a Halo: Reach felturbózott kiadása, ami végre a PC-s rajongók számára is elérhető. Ráadásul a Halo: The Master Chief Collection részeként visszatérő közel tízéves játék a Steam kínálatában is bemutatkozott, így aki tehette, az lehetőség szerint elkerülte a még mindig botrányosan működő Microsoft Store-t.
És úgy néz ki, nagyon sokan döntöttek így, a Steam Charts becsült adatai szerint ugyanis egymillió és kétmillió közé tehető azok száma, akik megvásárolták Steamen a játékot. Ez a szám tartalmazza az előrendelőket is, de ez semmit sem von le a Halo: The Master Chief Collection érdemeiből, amit napokkal ezelőtt közel 160 ezren toltak egyszerre, amivel a harmadik legnépszerűbb játék volt az adott napon.
A játékosszám ugyan azóta a felére csökkent, de még mindig nincs ok a panaszkodásra, hiszen így is simán 80 ezer körüli számokat produkál a Halo előzményeit elbeszélő Reach.
Sokkal jobb rád kerülős, elmenekülős, túlerőt kihasználó bekerítős, ai... A 'thug'-ok thugként viselkednek, a katonák, katonaként... Fa, fém, üveg, textil felület, az ellenség ez alapján hall meg, vagy épp nem... lopakodás... kamerák... alternatív útvonalak, járművek ( több típus: földre, vízre, hóra ). Séta földön, erdőben, hóban, búvárkodva, az űrben... Civil lakosság, nem üres pályák, nem öljük őket, de ha igen: küldetés kampeca... Fegyverek ? Több, pisztoly, géppisztoly, gépkarabély, távcsöves, gránátvető, altató gáz, vakító gáz, kém-kütyük, elterelő eszközök, basszus: medvecsapda értem? medvecsapda! :)... Ugyan már ! :(
Bsszus... ha az a játék lenne az etalon, akkor a Halo örülhetne már egy 50%-s értékelésnek is... Mindezt 1 évvel az amerikai és 2 évvel az európai megjelenés előtt!!! A Halo korszak alkotó, precedens teremtő? A lófszt! Tisztes iparos munka, unalmas történettel és üres világgal.. Jó benne lövöldözni ( még konzolon is ) de semmi több!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.