A Sensor Tower elemzése szerint nagyon jó évet tudhat maga mögött a PUBG Mobile, a Tencent fejlesztette hordozható változat ugyanis ebben az esztendőben közel 1,5 milliárd dolláros bevételt generált. Ez az eredmény nagyban köszönhető annak is, hogy nemrég újragyúrták a kínai változatot, amit Game for Peace néven aztán újra ki kellett adnia a stúdiónak. A Sensor Tower adatai szerint csak a kínai App Store-on keresztül 614 millió dollárt generált a játék.
A kínai piac jelentősége mellett (a bevétel közel 46 százalékát Kína adja) fontos lépésnek bizonyult a tavaly júniusban bevezetett battle pass-rendszer is, aminek köszönhetően negyedévente folyamatosan emelkedtek a globális bevételek. Az idei év harmadik negyedévére már 496 millió dollár folyt be ilyen formában.
Kína mellett az Egyesült Államokban és Japánban nagyon népszerű még a cím. Észak-Amerikában közel 293 millió dollárt, a bevételek nagyjából 20 százalékát, Japánban pedig közel 117 millió dollárt, a bevételek közel 8 százalékát dobják össze a játékosok.
A PUBG Mobile az adatok szerint sokkal népszerűbb iOS-en. Az App Store-on keresztül 1,08 milliárd dollárt költöttek a rajongók, míg a Google Playen közel 438 millió dollárt, pedig androidos készülékekre töltötték le többen a játékot.
A mobilos PUBG-t eddig közel 555 millióan töltötték le (itt egy alkalommal számolunk). Érdekesség, hogy hiába Kínában termeli a legtöbbet a mobilos kiadás, mégis Indiában telepítették a legtöbb készülékre, itt 116 milliós letöltéssel büszkélkedhet a játék. Ezt követi Kína, a 108 milliós adattal, igaz, ez csak az iOS-verziót foglalja magába, míg jön az Egyesült Államok a maga 42 milliós eredményével.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.